Wydanie: PRESS 09-10/2019
Strateg z twistem
Przyjaciele Szymona Gutkowskiego zazdroszczą mu głowy do kreacji, a przeciwnicy, że potrafi być buchalterem.
Spotkanie przedstawicieli agencji DDB Warszawa z klientem. Szefowa marketingu dużej firmy omawia z agencją nowy brief na kampanię reklamową. Nagle Szymon Gutkowski, współwłaściciel Grupy DDB i dyrektor zarządzający DDB Warszawa, kładzie się na stole i przykrywa głowę rękami. Szefowa firmy milknie skonsternowana.
– Chyba musimy na dziś zakończyć, bo Szymon usnął – mówi w końcu szeptem.
– Nie, nie, on tylko myśli – wyjaśnia ktoś z agencji.
– Tak, tak, ja tylko myślę – Gutkowski podnosi głowę, dodając: – Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie…
– On ma w głowie taką maszynkę – mówi obrazowo Marta Macke, była dyrektor w Corporate Profiles DDB Group, dziś managing partner w Shortlist Consulting. – Żeby ją uruchomić, musi się odizolować na chwilę.
– To specyficzne zachowanie Szymona na spotkaniach, nie tylko z klientami, wielu zbijało z tropu. Niektórzy myśleli, że jest naćpany albo że jest niegrzecznym dziwakiem. A on w tych dziwnych pozach wymyśla najlepsze strategie – dodaje Anna Koszur, dyrektor zarządzająca Scholz & Friends Warszawa, kiedyś w zarządzie DDB Warszawa.
Agata Małkowska-Szozda
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter