Wydanie: PRESS 09-10/2019
Ranking firm medialnych

23,9 MLD ZŁ WYNIOSŁY W 2018 ROKU PRZYCHODY NIEMAL 90 SPÓŁEK, KTÓRE ZNALAZŁY SIĘ W TEGOROCZNYM RANKINGU PRZYCHODÓW FIRM MEDIALNYCH. TO WZROST O 7,5 PROC. ROK DO ROKU.
Dynamikę przychodów firm medialnych w ub.r. obniża segment prasy – tu odnotowaliśmy niemal 7-procentowy spadek. Z biznesowego punktu widzenia wydawanie czasopism ma dla całości naszego przemysłu mediowego coraz mniejsze znaczenie. Przynajmniej w ostatnich dwóch latach (to druga edycja rankingu) wyższymi przychodami niż wydawcy prasowi mogły się pochwalić nie tylko telewizje, ale także portale internetowe.
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
