Wydanie: PRESS 09-10/2019
Żeby ściągnąć uwagę
Po co platformie LinkedIn serwis newsowy? Na razie dla wzmocnienia wizerunku, ale w przyszłości...
Nowy premier Wielkiej Brytanii przygotowuje się do spotkania z europejskimi przywódcami”; „Holenderska firma kurierska Takeaway.com prowadzi rozmowy na temat przejęcia konkurenta Just Eat”; „Cristiano Ronaldo zdobywa gole na Instagramie” – miks chwytliwych nagłówków i ciekawych newsów z biznesu, polityki i show-biznesu to strategia, jakiej nie powstydziłyby się największe portale walczące o użytkowników. Tymczasem serwis z tego typu wiadomościami – pod nazwą Daily Rundown (tłum. podsumowanie dnia) – oferuje LinkedIn, największa platforma biznesowych kontaktów na świecie. Specjaliści od social mediów już w ub.r. zauważyli, że portal, znany do niedawna jako miejsce poszukiwania pracy, notuje najwyższe w historii wskaźniki zaangażowania użytkowników – i przewidywali, że trend ten utrzyma się w 2019 roku.
A skoro tak – pomyśleli twórcy platformy – można ten potencjał jeszcze lepiej wykorzystać, łącząc z newsami.
Piotr Zieliński
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter