![Press](/images/contents/photo_58337_1567155800_small.jpg)
Spis treści:
![Press](/images/contents/photo_58345_1567160382_small.jpg)
Żeby ściągnąć uwagę
Po co platformie LinkedIn serwis newsowy? Na razie dla wzmocnienia wizerunku, ale w przyszłości...
![Press](/images/contents/photo_58358_1567170583_small.jpg)
Akcja rodzi reakcję
Kluczem do budowania pozytywnego wizerunku społeczności LGBT jest porzucenie logiki konfrontacji
![Press](/images/contents/photo_58359_1567170821_small.jpg)
Trend na zwierzaki
Pet influencer marketing do Polski dociera powoli, ale zdaniem fachowców zleceń zacznie przybywać
![Press](/images/contents/photo_58360_1567171892_small.jpg)
Ranking agencji Public Relations
Rozwój nowych specjalizacji i usług agencji public relations odbił się pozytywnie na ich przychodach
![Press](/images/contents/photo_58361_1567172214_small.jpg)
Gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą
Rozmowa z Marcinem Gruszką, w latach 2007–2019 rzecznikiem i dyrektorem PR Play (P4)
![Press](/images/contents/photo_58362_1567172533_small.jpg)
Futbol chce być kobietą
Public relations kobiecej piłki nożnej jest w Polsce gorsze niż gra piłkarek