O nas
Press.pl
Jesteśmy nieocenionym źródłem zweryfikowanych informacji na temat mediów, reklamy, marketingu i public relations z kraju i ze świata. Na Press.pl znajdziecie Państwo newsy, opinie, wywiady, analizy i raporty przygotowywane przez dziennikarzy zajmujących się zawodowo branżą mediów i reklamy.
Press.pl działa od 16 grudnia 2003 roku.
Magazyn „Press”
Od ponad 20 lat (pismo powstało w 1996 roku) opisujemy wydarzenia i media w Polsce i za granicą, zamieszczamy materiały warsztatowe dla dziennikarzy, pokazujemy najciekawsze działania reklamowe, prezentujemy przykłady i możliwości działań PR, firmy i ludzi marketingu.
Na stronach „Press” zamieszczamy autorskie teksty najlepszych polskich dziennikarzy i wywiady z nimi.
W specjalnych raportach w formie dodatku prezentujemy wybrane segmenty rynku mediów.
W tradycyjnej formie drukowanej „Press” można kupić w salonach prasowych i w prenumeracie. Dostępny jest też w formie elektronicznej (e-Press) i w wersji na iPada (w App Store).
Wydawcą magazynu „Press” jest Press sp. z o.o. sp.k. NIP: 779-17-44-917; KRS 0000316953 Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy – 50.000 zł
Grand Press
Od 1996-2022 roku organizowaliśmy najważniejszy konkurs dla dziennikarzy – Grand Press. Od 2023 roku wyłącznym organizatorem konkursu jest Fundacja Grand Press. Nagradzani są w nim autorzy najlepszych materiałów dziennikarskich z danego roku.
Głosami kolegiów redakcyjnych polskich mediów od 1997 roku wybierany jest Dziennikarz Roku.
Grand Press Photo
Organizowany przez „Press” Ogólnopolski Konkurs Fotografii Reporterskiej Grand Press Photo to jedyny środowiskowy konkurs dla zawodowych fotoreporterów pracujących w redakcjach prasowych, agencjach fotograficznych oraz freelancerów. Co roku przewodniczącym jury i osobą, do której należy decydujący głos przy wyborze nagrodzonych zdjęć, jest zwycięzca World Press Photo.
Grand Video Awards
Ideą konkursu Grand Video Awards jest wyłonienie i uhonorowanie najbardziej kreatywnych, oryginalnych i nowatorskich autorów materiałów wideo oraz promocja najlepszej twórczości w polskim Internecie.
AD wo/MAN Roku
Nagrodę AD wo/MAN Roku przyznajemy za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Zwycięzcę wybierają agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe.
PressInstitute
PressInstitute prowadzi badania opinii na starannie wyselekcjonowanych grupach czytelników naszych produktów (PressPanel), którzy są ekspertami w swoich dziedzinach. Pytamy: menedżerów mediów, twórców reklam, szefów agencji reklamowych, dyrektorów marketingu, dziennikarzy, rzeczników prasowych. Ich odpowiedzi uważnie analizujemy i omawiamy w raportach PressInstitute.
Książki, Wydawnictwo
Zapraszamy do przejrzenia naszej oferty.
Pressleter
Pressletter to codzienny bezpłatny newsletter gromadzący linki do materiałów, które w ciągu ostatniej doby pojawiły się na stronie Press.pl. Ułatwia szybkie zorientowanie się w tym, co ważnego wydarzyło się w ciągu ostatnich 24 godzin w mediach, reklamie, marketingu i PR – w kraju i na świecie. Zawiera przegląd mediów i prezentację pierwszych stron aktualnych wydań dzienników, tygodników i miesięczników nadsyłanych przez redakcje z całej Polski. Wysyłany jest codziennie (z wyjątkiem niedziel) o godzinie wskazanej przez abonenta podczas rejestracji. W każdej chwili można zrezygnować z jego subskrypcji. Zapraszamy do rejestracji.