07-08/2013

Press

Spis treści:

Press

Mistrzowie w druku

Francuski magazyn „XXI” jest wielkim sukcesem dobrego dziennikarstwa. I to na papierze

Press

Miłe media

Z Weroniką Wawrzkowicz z Chilli Zet rozmawia Renata Gluza

Nie ufać nikomu

Z Barbarą Sgarzi o Twitterze rozmawia Jacek Tacik

Press

Biznes na biznesie

W dobie kryzysu raporty spółki Money.pl pisane są na zielono

Rozcieńczać ten gnój

Z jednym z najpopularniejszych ukraińskich publicystów Witalijem Portnikowem rozmawia Mariusz Kowalczyk

Wykopani na aut

Porównując rewolucję zatrudnienia w TVP z organizacją pracy w TVP Sport, zarząd spółki sporo przestrzelił

Press

News co 58 sekund

W każdym kraju, do którego wchodzi, „The Huffington Post” chce się stać jedną z pięciu najpopularniejszych witryn informacyjnych

Press

Redakcja udomowiona

Analiza wad i zalet pracy w systemie home office to jak rozważanie wyższości Wielkanocy nad Bożym Narodzeniem – albo odwrotnie

Top 15 księgarni e-booków

Prezentujemy pierwszy ranking polskich księgarni e-booków

Press

Więcej niż plus

Branża chwali „Puls Biznesu+”, pierwszy w Polsce dziennik zaprojektowany wyłącznie na tablety. Ale go nie naśladuje

Top kanałów tematycznych

Specjaliści z domów mediowych wskazali najefektywniejsze, ich zdaniem, kanały tematyczne

Press

Czas na drony

W Stanach Zjednoczonych drone journalism nie wychodzi jeszcze poza ściany laboratoriów, ale specjaliści nie mają złudzeń: używanie dronów w dziennikarstwie ma potencjał

Press

Dzieci lubią nowinki

Najmłodsi odbiorcy szybko uczą się nowych mediów, dlatego bohaterowie telewizyjni i prasowi podążają za nimi na iPady i Facebooka

Press

Album jako portfolio

Prasa zawiodła fotoreporterów, więc inwestują w autorskie albumy

Wolność słowa po chińsku

Mur cenzury, choć nadkruszony przez Internet i komercjalizację mediów, nadal mocno stoi

Zaufanie na kredyt

Zbigniew Boniek potrafi przekonać media, że jest zbawcą PZPN i piłki nożnej, choć jej kondycja się nie zmienia

Unia reklamę żywi

Polska jest jednym z bardziej aktywnych krajów Unii Europejskiej w pozyskiwaniu dotacji na promocję żywności

Dajcie nam dwa lata

Z Gustavem Martinezem, szefem McCann Worldgroup na Azję, Pacyfik i Europę, rozmawia Agata Małkowska-Szozda

Reklama wierzy w PR

Agencje reklamowe twierdzą, że ich samych nie dotyczą reguły komunikacji marketingowej

O lżejszy ślad

Inwestując w proekologiczne produkty i usługi, firmy szykują się na czas, kiedy klienci uznają, że bycie zielonym się opłaca

Kasa realna

Z Michałem Kreczmarem, dyrektorem zarządzającym iProspect Polska, rozmawia Beata Goczał

Press

Planuję kadr, wzlatuję, fotografuję, ląduję

Rozmowa z Wojciechem Pacewiczem, fotoreporterem PAP Foto

Press

Taniej niż helikopter

Niemieckie media korzystają już z dronów należących do fotoreporterów. Same jeszcze w ten sprzęt niechętnie inwestują

Najlepsze sposoby na social media

Przedłużyć życie – taki cel stawiają sobie media tradycyjne, wchodząc do społeczności. Prezentujemy przykłady robiących to najlepiej

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.