"Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 

05/2013

Press

Spis treści:

Press

Intelektualnie obrzezani

Wpadka „Focusa” to nauczka dla redaktorów naczelnych, że nie wszystkie poglądy muszą być publikowane

Tour detoks

Z Davidem Walshem, dziennikarzem, który zdemaskował kłamstwa Lance’a Armstronga, rozmawia Elżbieta Rutkowska

Press

Źródło naszych czasów

W Twitterze pociąga mnie szybkość. To największa zaleta i jednocześnie wada tego medium, ale właśnie Twitter najlepiej oddaje tempo współczesnego życia – pisze Bartosz Węglarczyk.

Jastrzębie prawicy

Założyciele Hipster Prawicy chcą przejąć od 50-latków, takich jak Ziemkiewicz czy Semka, cały biznes zaangażowanego politycznie, prawicowego dziennikarstwa. Mają szansę

Redaktor, publicysta, szef

Autorów szanował, z cenzorami walczył, o rozczarowaniach nie mówił

Press

Z klasą i kasą

Portal Trojmiasto.pl to ewenement na skalę krajową. Nie ma lokalnego wydawcy, który nie zazdrościłby mu sukcesu

Wymyślone w metrze

Jak pokazują coraz liczniejsze przykłady aplikacji i serwisów, internauci są już gotowi na długie, pogłębione teksty w sieci

Press

Sonda o sondzie

Praktycy radzą, jak od przypadkowych osób zdobyć wypowiedzi dla radia lub telewizji i nie dostać po twarzy

Igor i Anglosasi

Będzie Igor świadczył usługi pozycjonowania liderów, czyli pompowania za pieniądze różnych filutków w tych upadłych mediach

Press

Inwestuj w to, czego się boją

Martin Sorrell, twórca WPP, uważa, że Facebook, Twitter i Google udają firmy technologiczne, a tak naprawdę są właścicielami mediów

Wspólna wygrana

Sponsoring transmisji, patronat, partnerstwo to sposoby na to, jak dzięki mediom zwiększyć zwrot z inwestycji w sport

Marka poza blokiem

Nowe formy promocji w telewizji zapewne staną się standardem

Press

Jak szybko stracić fanów

Na przykładzie debiutu NC+ marketingowcy będą się uczyć, czego nie robić w mediach społecznościowych

Press

Hala odlotu

Z Katarzyną Janowską, dyrektor TVP Kultura, rozmawia Elżbieta Rutkowska

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.