03/2013

Press

Spis treści:

 

Artykuł bezpłatny

Press

Polski smak. Katarzyna Bosacka nauczyła nas marudzić w sklepie

Wywiad pochodzi z marca 2013 roku. Rady Katarzyny Bosackiej do dziś towarzyszą nam podczas codziennych zakupów – nowatorskim formatem zawojowała telewizję, a TVN emituje powtórki jej programów sprzed nawet pięciu lat.

Przypadek szczególny

Szybko się okazało, że niespodziewana rezygnacja Piotra Niemczyckiego ze stanowiska prezesa Agory SA nie zapowiada rewolucyjnych zmian w tej spółce

Pięć setnych sekundy

Z Paulem Hansenem, zwycięzcą World Press Photo 2013, rozmawia Daniel Zyśk

Tłok na łowisku

W dwa miesiące rynek tygodników społeczno-politycznych rozrósł się o ponad 200 tys. egz. To nie do utrzymania

 

Artykuł bezpłatny

Press

Szklana kula z kasą. Kto jeszcze wierzy w telewizyjne wróżki

Tekst pochodzi z marca 2013 roku z Magazynu "Press". Szaleństwo z wróżkami i wróżami sięgało zenitu. Telewidzowie tak bardzo chcieli poznać prawdę przepowiadaną z kart, szklanej kuli, ale może też kurzu w studiu lub refleksów lamp oświetleniowców – do końca nie wiadomo – że gotowi byli płacić za takie seanse duże pieniądze. By dowiedzieć się czegoś o tym biznesie, autorka tekstu Elżbieta Rutkowska, też musiała sporo wydać (choć księgowy już nie pamięta ile).

Press

Ważne, że biją!

Z ojcem Starucha Wojciechem Staruchowiczem, dziennikarzem „Pulsu Biznesu”, rozmawia Renata Gluza

W biurze i na chmurze

Doświadczeni dziennikarze radzą, jak archiwizować teksty, nagrania i cytaty, aby nie zginąć w bałaganie

FAQ reportera sądowego

Dziennikarz w sądzie musi znać prawo, umieć przekładać prawniczy język na wyjaśnienia zrozumiałe dla czytelników i wiedzieć, co mu wolno

W Realu

Dziennikarz „GW” poskarżył się na niskie zarobki, ale zamiast współczucia usłyszał chichot kolegów

Samotni w Seattle

Redakcja dziennika w Seattle rozumie, że jeżeli gazeta ma się sprzedawać, musi oferować wysokiej jakości dziennikarstwo

E-fachowcy

Uczelnie poszerzają programy i tworzą nowe kierunki, by dotrzymać kroku cyfrowemu rozwojowi branż, w których kształcą

Wściekły i zły

Tomasz Bałuk, szef Ogilvy Group Poland, w dekadę zbudował potężną grupę komunikacyjną, realizując własne marzenia

Podzielony outdoor

Reklama zewnętrzna wreszcie będzie badana. Ta informacja jednak więcej firm z branży martwi, niż cieszy

Najlepsze miejsca na event w Warszawie

Ranking i mapa najlepszych eventowni

Press

Gen przedsiębiorczości

To, co w dużej agencji reklamowej czy marketingowej pomaga, w małej kilkuosobowej firmie może być obciążeniem

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.