Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

12/2012

Press

Spis treści:

Press

Na głęboką wodę

Z Beatą Tadlą rozmawia Elżbieta Rutkowska

Narodziny mitu

Przyczyną najgłośniejszego błędu medialnego ostatnich dwóch dekad była dziennikarska bylejakość

Press

Siła rażenia

Angielskie tłumaczenie książki Domosławskiego zmienia myślenie ludzi Zachodu o Ryszardzie Kapuścińskim. Na gorsze

Press

Subiektywnie o blogu

Bycie jednocześnie dziennikarzem ekonomicznym renomowanej gazety i blogerem ma dobre strony

Migracje 2012 w mediach

Nawet w czasach, gdy migracje między mediami coraz częściej zastępuje przymusowa emigracja z redakcji, wielu ludzi mediów nadal szuka nowych wyzwań

Lokowanie na śniadanie

Niedoceniane telewizje śniadaniowe stały się teraz dla stacji maszynkami do robienia pieniędzy. Wrzutka goni wrzutkę

Press

Siedem trendów głównych

W tym roku obserwowaliśmy wiele eksperymentów – zarówno na łamach dzienników, jak też w ich redakcjach

Press

Ranking blogów podróżniczych

Top 10 zdaniem jury „Press”

Papier + WWW = zasięg

Wyniki łączonych badań czytelnictwa gazet drukowanych i ich stron internetowych w Wielkiej Brytanii przeczą twierdzeniu, że czytelników tradycyjnych tytułów ubywa

Press

Lubuski poligon

W pierwszych dniach po wyłączeniu telewizyjnego sygnału analogowego spadły wyniki oglądalności

10 przykazań, jak wygrać 10 sekund

Politykom i piarowcom pod rozwagę: jakich błędów unikać, udzielając wypowiedzi do kamery

Imperium obietnic

Fernando Vega Olmos z JWT Worldwide przekonuje, że nie ma marek nudnych – są tylko mało utalentowani kreatywni i klienci, którym brak odwagi

Press

Top 5 teamów kreatywnych

Branża ocenia, kto stoi za najlepszymi kreacjami ostatnich lat

Paradoks luksusu

Marketing dóbr luksusowych jest odwrotnością tego, co znamy na co dzień. Żadnych rabatów!

Press

PRzerost formy

Kto jak kusi dziennikarzy, zapraszając ich na konferencje prasowe

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.