10/2012

Press

Spis treści:

Press

Uciekinier

Z Tomaszem Sekielskim rozmawia Elżbieta Rutkowska

Cień Levesona

Badająca aferę podsłuchową w Wielkiej Brytanii komisja lorda Levesona spowodowała, że brytyjskie gazety boją się dziś robić to, dzięki czemu zwiększały sprzedaż w ostatnim stuleciu

Udeptywanie dna

Łatwiej dostrzec minusy niż plusy pozostawania spółek medialnych na giełdowym parkiecie

Bezcenna

Aleksandra Karasińska zapewnia, że nie jest wiecznym zastępcą Tomasza Lisa

10 błędów „Przekroju”, czyli jak zniszczyć pismo

Katastrofalny spadek sprzedaży tygodnika „Przekrój” pokazuje, jakich błędów nie wolno popełnić, dokonując zmian w magazynie

Press

Skracanie smyczy

Czy dziennikarz na internetowych forach publicznych musi reprezentować linię swojej redakcji – problem u nas nierozstrzygnięty media zachodnie już regulują

Jak żyć, papierze?

Jak idą interesy amerykańskich wydawców, których dzienniki przeszły do Internetu? Nie za dobrze

Pierwsze takty Piano

Miesiąc temu polscy wydawcy w ramach wspólnego projektu zamknęli dostęp do niektórych treści w sieci, żądając za nie opłaty. Jakie są pierwsze wnioski?

Press

Ranking blogów o książkach

Top 15 blogów, które nie nudzą o literaturze

Radio – tak, znam

Pozaantenowe akcje radia napędzają jego wyniki w badaniach słuchalności, a te – reklamę. Stąd dziwne pomysły radiowców

Press

Struktura lekkiej jazdy

Outsourcing to dziś najbardziej efektywny model prowadzenia kanału tematycznego, jeśli nadawca chce na nim więcej zarobić, niż stracić

Press

Ranking agencji PR

Agencje public relations coraz lepiej uświadamiają sobie, jak ważni dla ich funkcjonowania i rozwoju są stali klienci

Herbata wysusza, czyli jak nie badać reklam

Badania konceptów reklamowych mówią o przeszłości. Tymczasem marketing powinien myśleć o przyszłości

Press

Warto kliknąć

Reklama wideo w Internecie przechodzi fazę szybkiego wzrostu: zarabia coraz więcej, przyciąga reklamodawców i ciekawi odbiorców

Press

Miasta wierzą w targi

Rynek imprez wystawienniczych jest coraz bardziej konkurencyjny. W targi inwestują bowiem samorządy i prywatni przedsiębiorcy

Press

Odświeżanie marek

Zmiana identyfikacji wizualnej jest dobrym sposobem zakomunikowania zmian wewnątrz przedsiębiorstwa – mówili uczestnicy debaty „Rebranding marek”, zorganizowanej przez „Press”

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.