Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

 

08/2012

Press

Spis treści:

Press

Bednarze

Z Michałem Majewskim i Pawłem Reszką z „Wprost” rozmawia Mariusz Kowalczyk

Press

Gwałt na rozumie

Media w obliczu niepoprawnych politycznie zachowań głupieją: albo stadnie linczują winnego, albo dokonują samookaleczenia

Zysk z półtora procent czytelników

Dzięki wprowadzeniu opłat za treści online „The New York Times” zarabia – i to coraz lepiej

Press

Gadać do zielonego

Wirtualne studia są w telewizjach coraz powszechniejsze, bo małym kosztem zapewniają różnorodność obrazu

Press

Sto procent faktów

Amerykański dziennikarz Francisco Goldman w rozmowie z Elżbietą Rutkowską przedstawia, jak rozwikłał zagadkę politycznego morderstwa biskupa w Gwatemali

Telewizja w rozmiarze XXS

Dla właściciela Superstacji bardziej od jej oglądalności i przychodów liczy się koncesja

Geniusz badań

Gemius jest monopolistą badań Internetu w Polsce. Nie tylko dlatego, że jest tańszy niż konkurencja

Nie chce się poddać

Przypadek „Regionalnej” pokazuje, że trudno podbić rynek prasowy w dużym mieście tygodnikiem lokalnym

Rysie na antenie

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o pracy researcherów w telewizyjnych programach informacyjnych

Nie wyciągać Hitlera

Z Thomasem Urbanem, korespondentem „Süddeutsche Zeitung”, rozmawia Renata Gluza

Mistyfikiewicz

Eryk Mistewicz, uznawany za speca od wizerunku politycznego, z najlepszym skutkiem promuje samego siebie

Praktycznie edukowani

Nowe kierunki i więcej zajęć praktycznych – to odpowiedź uczelni na zmiany w warsztacie dziennikarza i specjalisty PR

Celebryci na ekosłużbie

Reklamodawcy w Polsce dopiero odkrywają możliwości, jakie daje udział celebrytów przy promowaniu akcji zielonego marketingu

Minusy dodatnie

Ukrywanie informacji o słabości swoich produktów to oznaka niedojrzałości marketingowej firmy – dziś trzeba umieć tę słabość wygrać

10 błędów reklamy radiowej

Reklama radiowa to teatr wyobraźni – tej jednak twórcom polskich spotów od lat brakuje

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.