Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

08/2012

Press

Spis treści:

Press

Bednarze

Z Michałem Majewskim i Pawłem Reszką z „Wprost” rozmawia Mariusz Kowalczyk

Press

Gwałt na rozumie

Media w obliczu niepoprawnych politycznie zachowań głupieją: albo stadnie linczują winnego, albo dokonują samookaleczenia

Zysk z półtora procent czytelników

Dzięki wprowadzeniu opłat za treści online „The New York Times” zarabia – i to coraz lepiej

Press

Gadać do zielonego

Wirtualne studia są w telewizjach coraz powszechniejsze, bo małym kosztem zapewniają różnorodność obrazu

Press

Sto procent faktów

Amerykański dziennikarz Francisco Goldman w rozmowie z Elżbietą Rutkowską przedstawia, jak rozwikłał zagadkę politycznego morderstwa biskupa w Gwatemali

Telewizja w rozmiarze XXS

Dla właściciela Superstacji bardziej od jej oglądalności i przychodów liczy się koncesja

Geniusz badań

Gemius jest monopolistą badań Internetu w Polsce. Nie tylko dlatego, że jest tańszy niż konkurencja

Nie chce się poddać

Przypadek „Regionalnej” pokazuje, że trudno podbić rynek prasowy w dużym mieście tygodnikiem lokalnym

Rysie na antenie

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o pracy researcherów w telewizyjnych programach informacyjnych

Nie wyciągać Hitlera

Z Thomasem Urbanem, korespondentem „Süddeutsche Zeitung”, rozmawia Renata Gluza

Mistyfikiewicz

Eryk Mistewicz, uznawany za speca od wizerunku politycznego, z najlepszym skutkiem promuje samego siebie

Praktycznie edukowani

Nowe kierunki i więcej zajęć praktycznych – to odpowiedź uczelni na zmiany w warsztacie dziennikarza i specjalisty PR

Celebryci na ekosłużbie

Reklamodawcy w Polsce dopiero odkrywają możliwości, jakie daje udział celebrytów przy promowaniu akcji zielonego marketingu

Minusy dodatnie

Ukrywanie informacji o słabości swoich produktów to oznaka niedojrzałości marketingowej firmy – dziś trzeba umieć tę słabość wygrać

10 błędów reklamy radiowej

Reklama radiowa to teatr wyobraźni – tej jednak twórcom polskich spotów od lat brakuje

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.