Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 08/2012

Telewizja w rozmiarze XXS

Dla właściciela Superstacji bardziej od jej oglądalności i przychodów liczy się koncesja

Superstacja od lat intryguje medioznawców. Nie przynosi zysków ani nie inwestuje w rozwój, a ciągle trwa, jakby na przekór zasadom obowiązującym w telewizyjnym biznesie. Wygląda na to, że właściciel, czyli powiązana z Zygmuntem Solorzem-Żakiem spółka Ster, woli utrzymywać ją przy życiu, nie zarabiając ani grosza, niż sprzedać z zyskiem. Założyciel Polsatu dobrze wie, że dopóki ma ją w garści, nie grozi mu pojawienie się konkurenta, który mógłby zagrozić jego pozycji na rynku.
Obdrapane ściany, dziurawe wykładziny, cieknący dach. Do tego zaduch, że trudno wytrzymać i kolejki redaktorów czekających na wolny komputer do montażu. Tak jeszcze w czerwcu wyglądała siedziba Superstacji przy ul. Inżynierskiej w Warszawie. Goście, którzy wchodzili do studia, nie chcieli wierzyć, że w tym miejscu robi się programy, które docierają do prawie 15 tys. widzów w Polsce.
W lipcu ekipa przeprowadziła się do biurowca w al. Waszyngtona, czyli tam, gdzie w latach 90. minionego wieku mieściła się siedziba Polsatu, w której do wiosny br. pracowała redakcja sportowa tej stacji, a dziś jest m.in. studio TV 4. I choć tutaj też nie ma luksusów (budynek pamięta czasy późnego Gierka), to dziennikarze się cieszą, bo jest klimatyzacja, więcej przestrzeni i nowa scenografia.
– Rewolucji jednak nie będzie – zastrzega Adam Stefanik, szef stacji i prezes spółki Superstacja, wyłączając klimatyzację w swoim niewielkim gabinecie przy al. Waszyngtona. – Na zmiany potrzebne są pieniądze, a Superstacja ich nie ma – mówi.

Ewa Wesołowska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.