Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 08/2012

Telewizja w rozmiarze XXS

Dla właściciela Superstacji bardziej od jej oglądalności i przychodów liczy się koncesja

Superstacja od lat intryguje medioznawców. Nie przynosi zysków ani nie inwestuje w rozwój, a ciągle trwa, jakby na przekór zasadom obowiązującym w telewizyjnym biznesie. Wygląda na to, że właściciel, czyli powiązana z Zygmuntem Solorzem-Żakiem spółka Ster, woli utrzymywać ją przy życiu, nie zarabiając ani grosza, niż sprzedać z zyskiem. Założyciel Polsatu dobrze wie, że dopóki ma ją w garści, nie grozi mu pojawienie się konkurenta, który mógłby zagrozić jego pozycji na rynku.
Obdrapane ściany, dziurawe wykładziny, cieknący dach. Do tego zaduch, że trudno wytrzymać i kolejki redaktorów czekających na wolny komputer do montażu. Tak jeszcze w czerwcu wyglądała siedziba Superstacji przy ul. Inżynierskiej w Warszawie. Goście, którzy wchodzili do studia, nie chcieli wierzyć, że w tym miejscu robi się programy, które docierają do prawie 15 tys. widzów w Polsce.
W lipcu ekipa przeprowadziła się do biurowca w al. Waszyngtona, czyli tam, gdzie w latach 90. minionego wieku mieściła się siedziba Polsatu, w której do wiosny br. pracowała redakcja sportowa tej stacji, a dziś jest m.in. studio TV 4. I choć tutaj też nie ma luksusów (budynek pamięta czasy późnego Gierka), to dziennikarze się cieszą, bo jest klimatyzacja, więcej przestrzeni i nowa scenografia.
– Rewolucji jednak nie będzie – zastrzega Adam Stefanik, szef stacji i prezes spółki Superstacja, wyłączając klimatyzację w swoim niewielkim gabinecie przy al. Waszyngtona. – Na zmiany potrzebne są pieniądze, a Superstacja ich nie ma – mówi.

Ewa Wesołowska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.