07/2012

Press

Spis treści:

Press

Pełno zasadzek

Z Wojciechem Maziarskim rozmawia Renata Gluza

Propaganda sukcesu

Od początku Euro 2012 redakcje przekroczyły granicę informowania, uprawiając czystą propagandę i dając popis braku profesjonalizmu

Zabić kreta

Warunkiem sukcesu „Wprost” i „Newsweeka” po tym, jak redakcje wymieniły się zespołami, miało być zróżnicowanie charakteru pism. Na razie się upodabniają

Wizjoner czy głupiec

Warren Buffett inwestuje w prasę codzienną. Kaprys multimiliardera czy kolejny przejaw niezawodnej intuicji biznesmena?

Nie ma zmiłuj

Prawicowi dziennikarze strzelają do siebie tymi samymi argumentami, którymi rażą przeciwników politycznych

Ameryka porzuca CNN

Kiedy zabrakło ekskluzywnych informacji, rzetelność i dążenie do obiektywizmu przestały być atutami telewizji informacyjnej

Nie mam guru

Z Pauliną Wilk, dziennikarką, reporterką, autorką książki „Lalki w ogniu”, rozmawia Magdalena Rigamonti

Jak oni wyglądają

Nawet dziennikarzom zdarza się ulec magii telewizji i zapomnieć, że kamera zmienia ludzi nie do poznania

Paskiem po oczach

Nieumiejętne redagowanie treści na belce i pasku umniejsza rangę tych elementów ekranu, a czasem budzi wręcz śmiech widzów

Samokontrolujące się medium

Rozmowa z Andym Carvinem, dziennikarzem National Public Radio (NPR) w Stanach Zjednoczonych, który od dwóch lat na Twitterze opowiada o arabskiej rewolucji

Inwestycja z odroczonym zwrotem

Choć celem wydawców inwestujących w aplikacje mobilne jest na nich zarobić, na razie starają się za dużo nie stracić

Press

Licencja na bohaterów

Współpraca wydawnictw z kanałami dla dzieci i młodzieży zwiększa szansę na sukces zarówno pisma, jak i serialu

Zadbać o ludzi

Rośnie grupa firm, które rozumieją, że dobra polityka pracownicza gwarantuje przedsiębiorstwom pozytywny wizerunek

Przyspieszenie na ostatniej prostej

Wśród sponsorów ruchu olimpijskiego przeważają sprinterzy, choć najlepsze wyniki mogą osiągnąć długodystansowcy

Don Corleone

Nie wygrałby konkursu na ulubionego szefa, ale prezesi Grupy Leo Burnett wiedzą, że pod jego rządami firma w Polsce przynosi zyski

Śmieszno i straszno

Pierwszy ranking polskich virali i kampanii viralowych

10 przykazań dla dziennikarza

Dziennikarze wieszają psy na pracownikach agencji PR. Ale i ci drudzy mają uwagi do pracy dziennikarzy. Oto one

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.