Wydanie: PRESS 07/2012
Licencja na bohaterów
Współpraca wydawnictw z kanałami dla dzieci i młodzieży zwiększa szansę na sukces zarówno pisma, jak i serialu
Mama siedmioletniego Janka nie ma wyboru – codziennie o 16.25 chłopiec zasiada przed telewizorem i nie rusza się sprzed niego na krok, dopóki wojownicze Bakugany nie zakończą swoich rozgrywek, a Ben 10 nie wróci do swojej chłopięcej postaci. Raz w miesiącu wybierają się razem do kiosku, żeby kupić magazyny „Bakugan” i „Ben 10”, a w wolnych chwilach chłopiec rwie się do komputera, żeby pograć w swoje ulubione gry na stronie Cartoon Network z bohaterami kreskówek w roli głównej.
Joanna Sędek
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter