Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05/2013

Z klasą i kasą

Portal Trojmiasto.pl to ewenement na skalę krajową. Nie ma lokalnego wydawcy, który nie zazdrościłby mu sukcesu

Internauta, wpisując w wyszukiwarkę hasło „Trójmiasto”, otrzyma dziś jako pierwszy wynik stronę www.trojmiasto.pl. – Wysoka pozycja portalu w wyszukiwarce jest zasługą długiej obecności w sieci i umiejętnego tagowania stron. Pozycjonowanie stosujemy w delikatnym stopniu – twierdzi Michał Kaczorowski, obecnie prezes zarządu i redaktor naczelny Trojmiasto.pl. 

Największą oglądalność generuje strona główna, po niej najwięcej wyświetleń ma dział Wiadomości, a w nim Fakty i opinie, następnie ogłoszenia i katalog firm, później forum i serwisy tematyczne. Jednak jako pierwsze powstały działy Rozrywka i Kino, później – do dziś niezmiennie popularny dział – Komunikacja. Pomysły na nowe sekcje tematyczne podsuwali sami internauci. Dzięki nawiązaniu współpracy z pasjonatami różnych dziedzin powstały więc działy takie jak Rowery czy Moto w sekcji Pasje i emocje. Portal bardzo dba o interakcję z czytelnikiem – w dziale Kontakt można informować dziennikarza dyżurnego o wydarzeniach z ostatniej chwili albo zgłosić sprawę do interwencji. Jest też dział Co Cię gryzie?, w którym internauci opisują mniej pilne problemy – o tym, że nie na darmo, świadczą aktualizacje i opisy pozytywnie rozwiązanych spraw.

– Mocne strony tego portalu to użyteczne informacje, takie jak rozkład jazdy komunikacji miejskiej, katalog firm czy ogłoszenia drobne – przyznaje Mirosław Kowalski z Piano Media. – Z pewnością mają też jeden z najbogatszych zestawów podpowiedzi, jak spędzić wolny czas w Trójmieście, dzięki czemu portal ma sporo ruchu z całego kraju. Świadczy to o dobrze wykorzystanej możliwości przedstawienia atrakcji regionu – dodaje Kowalski.

Anna Małuch, „Gazeta Tczewska”

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.