Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2022

AD WO/MAN X-LECIA

BRANŻA REKLAMY WYBRAŁA NAJLEPSZYCH SPOŚRÓD SIEBIE W KATEGORIACH AGENCJE REKLAMOWE | AGENCJE MEDIOWE STUDIA PRODUKCYJNE | AGENCJE PUBLIC RELATIONS ORAZ AD MARKETER ROKU

MĄDRA GALA W CIENIU WOJNY

KAROLINA KAŁUŻNA (PRZESTRZEŃ), IZABELA ALBRYCHIEWICZ (GROUPM), KATARZYNA LACHOWICZ I GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI (HILL+KNOWLTON STRATEGIES) ZOSTALI TEGOROCZNYMI LAUREATAMI KONKURSU AD WO/MAN. MARCIN GAWORSKI ZOSTAŁ AD MANEM X-LECIA, A ARKADIUSZ GWIZDEK AD MARKETEREM ROKU 2021

Jubileuszowa gala 10. edycji konkursu AD WO/MAN przypadła na trudny czas. Mimo że rząd ogłosił formalny koniec pandemii koronawirusa w Polsce i po trzech latach najlepsi menedżerowie branży mogli się spotkać osobiście – nie było wiwatów ani wybuchów radości. Powodem wojenna agresja Rosji na Ukrainę. Mówił o niej gość specjalny wydarzenia Maksym Lezebnyk, CEO All-Ukrainian Advertising Coalition: – Dziękuję za możliwość wystąpienia przed wami. Od pierwszych dni wojny osobiście czułem wsparcie z Warszawy, ale wiem, że trafiało ono do wszystkich ofiar wojny w Ukrainie. Ludzie reklamy z całego świata kontaktowali się ze mną, mówili o solidarności z Ukraińcami, o przerażeniu barbarzyńskim zachowaniem Rosji, o tragizmie wojny i jej absurdzie. Jak możesz zmuszać kogoś do miłości do drugiej osoby bombami, czołgami i rakietami?! Żyjemy w XXI wieku, „Make love not bombs” – stwierdził Lezebnyk. Wezwał do wsparcia dwóch inicjatyw: Adaid.eu, platformy łączącej pracodawców branży kreatywnej z kandydatami do pracy z Ukrainy oraz projektu Ukrainian Creative Stories 2022, o którym mówił: – W ramach projektu będziemy nagradzali najlepsze ukraińskie reklamy, aby pokazać światu, jak wyjątkowymi i kreatywnymi twórcami są Ukraińcy, ale też aby wesprzeć branżę, która jest w trudnej sytuacji finansowej.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.