Burza medialna wokół Ewy Wrzosek  |  Nagroda jubileuszowa w Polskim Radiu  |  Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza medialna wokół Ewy Wrzosek  |  Nagroda jubileuszowa w Polskim Radiu  |  Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza medialna wokół Ewy Wrzosek  |  Nagroda jubileuszowa w Polskim Radiu  |  Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2022

Debata "Press"

JESZCZE NIE ZNIKNĄŁ LĘK PRZED PANDEMIĄ, A POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA ODBIORCÓW MEDIÓW I KONSUMENTÓW PODWAŻYŁA NAPAŚĆ ROSJI NA UKRAINĘ. W KRÓTKIM CZASIE PO RAZ KOLEJNY LUDZKIE POSTAWY PODDAWANE SĄ WERYFIKACJI, PODOBNIE JAK WARTOŚCI DEKLAROWANE PRZEZ MARKI I TYCH, KTÓRZY ZAPEWNIAJĄ IM PRZESTRZEŃ DO KOMUNIKACJI

JERZY MINORCZYK: Zanim zapytam o to, jakie trendy wpływają dziś na rozwój rynku reklamowego, nie mogę nie wspomnieć o toczącej się wojnie w Ukrainie. Co Wasze organizacje robią, abyśmy my – konsumenci mediów – nie stali się ofiarami tej wojny?

BEATA GOLUBIŃSKA: Prawda jest w DNA wydawnictwa RASP, a naszym celem jest przekazywanie rzetelnych informacji. Mamy doświadczonych dziennikarzy, korespondentów, którzy przebywają w Ukrainie i przekazują wiadomości o przebiegu wojny. Nawiązaliśmy sojusze z innymi mediami, takimi jak kanał Ukraina24, który udostępniamy (całodobowy streaming z symultanicznym tłumaczeniem) w Playerze, jak Politico, „Die Welt”, Reuters. Stworzyliśmy mnóstwo formatów informacyjnych umożliwiających przekazywanie na bieżąco wiadomości o tym, co dzieje się w Ukrainie i w związku z wojną, mamy też sporo publicystyki, analizy, komentarze.

BARTOSZ WYSOCKI: Prawda i rzetelność to dziś jeszcze ważniejsze aspekty naszej działalności. Zaczęło się to w czasie pandemii, nasiliło w trakcie wojny w Ukrainie. Redakcja Gazeta.pl co kwartał składa wobec czytelników i użytkowników deklarację, w jaki sposób będzie się zachowywać i jakie treści dostarczać. I co kwartał weryfikuje, czy się z niej wywiązała. Nie tylko użytkownicy, ale i klienci oczekują, że będziemy wiarygodni, będziemy budować bezpieczne otoczenie, w którym się pojawią z przekazem reklamowym. 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.