Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2022

Dobra i zła wiadomość

Briefingi prasowe za rządów Joego Bidena zaczęły przypominać merytoryczną dyskusję. Ale polaryzacja amerykańskich mediów i stosowanie podwójnych standardów nie zniknęły

Jak może pani efektywnie wykonywać obowiązki rzeczniczki w sytuacji, gdy planuje pani pracować w telewizji?” – takie pytanie sekretarz prasowa Białego Domu Jen Psaki usłyszała na początku kwietnia od dziennikarki NBC News. Kristen Welker chciała przycisnąć do muru rzeczniczkę, która według doniesień prasowych jest w trakcie negocjacji kontraktu z telewizją MSNBC. Jak wyjawił serwis Axios, Psaki miałaby występować w wieczornym paśmie telewizyjnym i poprowadzić program na platformie streamingowej NBCUniversal – Peacock. Sama zainteresowana podczas briefingu w Białym Domu wymigała się od złożenia jednoznacznej deklaracji. Odnosząc się do pytania Kristen Welker, zapewniła, że stosuje się do wszelkich „etycznych i prawnych zasad obowiązujących pracowników administracji w rozmowach z innymi potencjalnymi pracodawcami”. Rudowłosa rzeczniczka szybko zresztą zmieniła temat, mówiąc o niedawno odbytej kwarantannie i o tym, jak rzekomo „bardzo w tym czasie tęskniła” za reporterami.

PING-PONG W BIAŁYM DOMU

Jeśli Psaki rzeczywiście przyklepie umowę z MSNBC, zapewne to waszyngtońskim dziennikarzom będzie jej bardziej brakować. W końcu po latach chaosu i pyskówek podczas briefingów prowadzonych przez rzeczników Trumpa Psaki przywróciła profesjonalizm w Białym Domu. W przeciwieństwie do rzeczniczki byłego prezydenta USA – Stephanie Grisham – która nie zorganizowała ani jednego briefingu prasowego, Psaki w ciągu roku spotkała się z dziennikarzami ponad 200 razy.

Marta Zdzieborska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.