Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2022

Dobra i zła wiadomość

Briefingi prasowe za rządów Joego Bidena zaczęły przypominać merytoryczną dyskusję. Ale polaryzacja amerykańskich mediów i stosowanie podwójnych standardów nie zniknęły

Jak może pani efektywnie wykonywać obowiązki rzeczniczki w sytuacji, gdy planuje pani pracować w telewizji?” – takie pytanie sekretarz prasowa Białego Domu Jen Psaki usłyszała na początku kwietnia od dziennikarki NBC News. Kristen Welker chciała przycisnąć do muru rzeczniczkę, która według doniesień prasowych jest w trakcie negocjacji kontraktu z telewizją MSNBC. Jak wyjawił serwis Axios, Psaki miałaby występować w wieczornym paśmie telewizyjnym i poprowadzić program na platformie streamingowej NBCUniversal – Peacock. Sama zainteresowana podczas briefingu w Białym Domu wymigała się od złożenia jednoznacznej deklaracji. Odnosząc się do pytania Kristen Welker, zapewniła, że stosuje się do wszelkich „etycznych i prawnych zasad obowiązujących pracowników administracji w rozmowach z innymi potencjalnymi pracodawcami”. Rudowłosa rzeczniczka szybko zresztą zmieniła temat, mówiąc o niedawno odbytej kwarantannie i o tym, jak rzekomo „bardzo w tym czasie tęskniła” za reporterami.

PING-PONG W BIAŁYM DOMU

Jeśli Psaki rzeczywiście przyklepie umowę z MSNBC, zapewne to waszyngtońskim dziennikarzom będzie jej bardziej brakować. W końcu po latach chaosu i pyskówek podczas briefingów prowadzonych przez rzeczników Trumpa Psaki przywróciła profesjonalizm w Białym Domu. W przeciwieństwie do rzeczniczki byłego prezydenta USA – Stephanie Grisham – która nie zorganizowała ani jednego briefingu prasowego, Psaki w ciągu roku spotkała się z dziennikarzami ponad 200 razy.

Marta Zdzieborska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.