Wydanie: PRESS 07-08/2021
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Szanowni Państwo,
po kilkunastu miesiącach pandemii można pokusić się o podsumowania. Także pod kątem tego, jak wyjątkowe warunki, które stworzyło zagrożenie koronawirusem, wpłynęły na podejście firm do społecznej odpowiedzialności biznesu, na realizację często wieloletnich przedsięwzięć z obszaru CSR.
Mało kto uznałby za nieuzasadnioną rezygnację z działań, które mają polepszać świat, gdy ten świat się wali. Ale można też było uznać, że choć warunki są trudniejsze, nadal przed ludźmi, rządami, politykami i przed firmami stoją wyzwania związane z CSR. Przez pandemię nie stały się mniej istotne, przeciwnie – niektóre ten kryzys uwypuklił, przypominając nam wszystkim choćby, jak ogromny wpływ mają człowiek i gospodarka na środowisko naturalne.
I tak było w wielu przypadkach. Znalazły się wcale liczne firmy, które nie uznały się zwolnione od odpowiedzialności nawet w wyjątkowej sytuacji. I które przemodelowały wcześniej realizowane działania, tak by spełniały kryteria bezpieczeństwa, zdecydowały się na projekty wspierające tych, którzy stanęli na pierwszej linii frontu walki z zagrożeniem bądź w trosce o tych, którzy najbardziej ucierpieli. Warto się im przyjrzeć i czerpać z nich inspirację.
Zachęcamy do lektury!
Redakcja „Press”
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter