Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2021

Jeden na dziesięciu

Najbardziej znany męski głos w Polsce nie zniknie z telewizji. A razem z nim teleturniej, którego emisja trwa dłużej niż pontyfikat Jana Pawła II

Ile palców ma łapa niedźwiedzia brunatnego? – pyta prowadzący.

– Cztery – pada odpowiedź.

– Pięć – prowadzący prostuje ze spokojem. I dopowiada w ten sam niewzruszony sposób: – Pięć zakończonych pazurami, aczkolwiek nie zaleca się liczenia palców u niedźwiedzi brunatnych.

Pytanie: – Jak nazywa się melodia, która jest co godzinę odgrywana z wieży kościoła Mariackiego?

– Nie wiem.

– Na pewno pan wie. To hejnał.

Prowadzący nazywa się Tadeusz Sznuk. Teleturniej – „Jeden z dziesięciu”.

W czerwcu minęło 27 lat, jak wystartował. Sznuk do rocznicy nie dotrwał – kilka tygodni wcześniej teleturniej niespodziewanie zdjęto z anteny (ma wrócić za kilka miesięcy). Ale i tak prowadził go pół roku dłużej niż Karol Wojtyła był papieżem.

– A wie pan, że takie porównanie nie przyszło mi do głowy? – mówi, gdy mu to przypominam.

W mediach od ponad 60 lat. Zaczynał za Władysława Gomułki, przetrwał kolejnych partyjnych sekretarzy, stan wojenny, upadek komunizmu. W wolnej Polsce dostawał państwowe odznaczenia i największe nagrody radiowe i telewizyjne.

– Trzeba było przejść parę zakrętów historii – przyznaje. – Moje pokolenie tak ma.

Stanisław Zasada

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.