Wydanie: PRESS 07-08/2021
Trendy e-Commerce 2021

Dynamiczny rozwój e-handlu wymaga od wszystkich graczy spostrzegawczości, by wyłapywać rynkowe wyzwania i trendy, oraz mądrości, by odróżniać je od marketingowych i technologicznych wydmuszek – pisze Agata Małkowska-Szozda w „Trendach e-commerce 2021”, sekcji specjalnej najnowszego wydania magazynu „Press”.
Dziennikarka „Press” analizuje najnowsze trendy na rynku e-handlu, wskazując te, które realnie wpływają na jego rozwój, jak i te, które mimo wielokrotnych zapowiedzi nie zdołały przebić się do głównego nurtu zmian. Na podstawie wypowiedzi ekspertów z agencji specjalizujących się w obsłudze e-commerce definiuje też listę błędów, które najczęściej popełniają zwłaszcza nowi gracze na tym rynku.
Ponadto w dodatku przeczytać można:
– o tym, jak komunikować prowadzenie handlu internetowego i jak uniknąć zbędnego szumu informacyjnego,
– o tym, co oferują producentom i dystrybutorom marketplace’y i dlaczego warto skorzystać z tej oferty,
– o tym, dlaczego w projekty e-commerce zaangażowało się tak wielu wydawców mediowych, a kolejni deklarują dołączenie do tej grupy.
Partnerem „Trendów e-commerce 2021” jest Allegro.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
