Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2021

Ekipa za 144 miliony

Friz na polskim YouTubie jest takim numerem jeden, jak Robert Lewandowski w polskiej piłce nożnej. – Za nimi długo, długo nie ma nikogo – mówi Adam Drzewicki z kanału MaturaToBzdura. I dodaje: – Dziewięć na dziesięć kroków biznesowych, które robi, jest trafionych. Będzie pierwszym polskim yotuberem miliarderem

Ten dom jest raczej rezydencją niż willą – ma 1,5 tys. mkw. Składa się z części mieszkalnej (pokoje z odrębnymi łazienkami) i wypoczynkowej (basen, salon gier ze stołem bilardowym, sauna, pokój do wypoczynku) oraz ogrodu z wodospadem. Wynajem kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Friz i jego wspólnicy youtuberzy (razem 11 osób) do nowej siedziby, w której wspólnie mieszkają i pracują, przenieśli się latem 2020 roku, krótko po tym jak wrócili z Kalifornii, gdzie przeczekali pierwsze miesiące pandemii koronawirusa.

Pierwszy dom Ekipy jest 15 km dalej i jest do wynajęcia. Ponoć za pieniądze można do niego wejść, aby zrobić sobie zdjęcie. Wciąż pojawiają się przed nim zagubieni fani Friza, którzy oszaleli na punkcie jego samego i jego przyjaciół. Wszystko za sprawą ich daily vloga.

Od 9 marca 2019 roku do 8 marca 2020 roku dzień w dzień publikowali na YouTubie co najmniej jeden film ze swoich aktywności. Ostatniego dnia projektu zrobili ich aż 12. Najpopularniejsze materiały wygenerowały ponad 50 mln odtworzeń, a kanał Ekipy ma dziś 1,7 mln subskrybentów. Jednak cały biznes nadal kręci się wokół jego założyciela – Friza. Jego kanał na YouTubie subskrybuje ponad 4,4 mln osób, a na Instagramie śledzi go ponad 2,9 mln followersów.

Grzegorz Kopacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.