Wydanie: PRESS 07-08/2021
Zła strategia bycia dobrą
Po fali krytyki amerykańska prezenterka i komiczka Ellen DeGeneres ogłosiła koniec swojego programu. Być może nie musiałaby tego robić, gdyby zbudowała swój wizerunek na byciu wredną
Czwartek, 13 maja. Ellen DeGeneres ogłasza na antenie, że rozstanie się ze swoimi widzami po 19. sezonie show. W typowym dla siebie stylu dowcipkuje, że dziewiętnastka to symboliczny numer. Po pierwsze, jest nawiązaniem do 19. poprawki do amerykańskiej konstytucji, gwarantującej kobietom prawo do głosowania. Po drugie, kojarzy się z potasem, którego liczba atomowa na tablicy Mendelejewa wynosi 19. Po trzecie, amerykańska gwiazda wierzy swojej intuicji i czuje, że to odpowiedni moment na odejście. O kulisach tej decyzji prezenterka rozmawia na antenie ze swoją wieloletnią przyjaciółką Oprah Winfrey. W skrupulatnie wyreżyserowanym wywiadzie DeGeneres tłumaczy, że kończy emisję programu, bo „potrzebuje w życiu nowych wyzwań”. Oprah potakuje ze zrozumieniem i wspomina, że sama w 2011 roku zrezygnowała z prowadzenia „The Oprah Winfrey Show”. „Byłam w tej samej sytuacji. Wiem, co teraz czujesz, i wiem, jakie towarzyszyły ci uczucia przy podjęciu tej decyzji” – mówi Oprah, która pożegnała się ze swoim kultowym programem po 25 latach. Ellen DeGeneres rozstanie się z widzami w 2022 roku, po 19-letniej obecności na antenie.
Marta Zdzieborska
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter