Nowy „Press”: Jadczak nie bierze jeńców, Babiarz tańczy, Piński prowokuje, a stand-uper klnie
Na okładce styczniowego "Pressa" Szymon Jadczak – Dziennikarz Roku 2022. Nowy numer "Press" można kupić w dobrych salonach prasowych lub online (wydanie drukowane lub e-wydanie) na e-sklep.press.pl. (fot. Rafał Masłow)
- Są ludzie, którzy nazywają mnie chamskim bucem. Czasami wstydzę się rzeczy, które robię, ale one wynikają z bezsilności. Dzisiaj praca dziennikarza to wyrywanie na siłę różnych informacji od polityków i urzędów – przyznaje Szymon Jadczak, Dziennikarz Roku 2022 w rozmowie o dziennikarstwie śledczym, dobrych i złych szefach, a nawet Michniewiczu, Mejzie i Lisie. W nowym „Press” także o mediach, które milczały o rakiecie w Przewodowie, Przemysławie Babiarzu, który wyśpiewuje za dużo, Aleksandrze Klich, która odeszła z „GW”, a także o Viaplay, zwolnieniach w redakcjach oraz nagim szefie.
W nowym numerze „Press” także Panorama Reklamy 2022 (kliknij tutaj) oraz najlepsze prace Grand Mobile Photo. A także: obszerne podsumowanie konkursu Grand Press 2022. Jak głosowały redakcje na Dziennikarza Roku? Kto miał szanse, co działo się na gali i po gali?
„Press” do nabycia w salonach prasowych lub online (wydanie drukowane lub e-wydanie) na e-sklep.press.pl.
Na okładce styczniowego "Pressa" Szymon Jadczak – Dziennikarz Roku 2022 (fot. Rafał Masłow)
W „Press” polecamy:
- Nie biorę jeńców - rozmowa z Szymonem Jadczakiem z WP, który w głosowaniu środowiska dziennikarskiego uznany został za najlepszego dziennikarza roku 2022 (kliknij tutaj)
- Newsy nie spadają z nieba – po tragedii w Przewodowie warto zapytać, czy media są od informowania, czy od uspokajania ludzi (kliknij tutaj)
- Dostojewski od Giertycha – o Janie Pińskim dziennikarze i chcieliby rozmawiać, i trochę się boją (kliknij tutaj)
- Biblioteka wspomnień - Aleksandra Klich zamieniła fotel ważnej redaktorki na stanowisko dyrektorki miejskiej biblioteki. I wszyscy się zdziwili (kliknij tutaj)
- Szampan w wannie – Viaplay odważnie wszedł na polski rynek, ale musi poprawić technologię (kliknij tutaj)
- Kabaret ostrych panów - dlaczego stand-uperzy biją rekordy popularności, a wciąż gardzą telewizją (kliknij tutaj)
- Droga zabawka - Elon Musk zarzyna Twittera, podobnie jak inni miliarderzy, którzy kupują sobie media jak zabawki (kliknij tutaj)
- Było miło, ale już dziękujemy - jak poukładać sobie życie po życiu, gdy z dnia na dzień zostajesz bez pracy (kliknij tutaj)
- Chyba ktoś się nie przelogował - wpadki w social mediach bywają zabawne, ale rodzą poważne konsekwencje (kliknij tutaj)
- Nagi szef - Charlie Rose i upadek wielkiej telewizyjnej kariery (kliknij tutaj)
- Zniknięci - byli, a nie ich ma, czyli co robią dziś ważni kiedyś ludzie mediów? (kliknij tutaj)
- Nie ma fal - za cztery lata KRRiT chce wyłączyć radio analogowe. Nadawcy nie rozumieją (kliknij tutaj)
- Na wojnie z Niemcami – jak polskie tygodniki prawicowe szczują na sąsiadów (kliknij tutaj)
- Wyśpiewam wam wszystko - lepiej, gdyby Przemysław Babiarz skoncentrował się na tym, co dobrze umie (kliknij tutaj)
- Gazet życie po życiu - tytuł może zniknąć z rynku, ale nie powinien zniknąć z pamięci. A z archiwami jest kłopot (kliknij tutaj)
- Drugi etat dziennikarza w promocji - czasy, kiedy praca dziennikarza kończyła się na oddaniu tekstu, minęły. Teraz musi go także promować (kliknij tutaj)
- Zatrute ciasteczko - systemy w sieci nas tropią, by trafić z reklamą. A nam to nie przeszkadza? (kliknij tutaj)
- FIFA strzeliła samobója - Katar wygrał organizację mistrzostw i przegrał wizerunkowo (kliknij tutaj)
- W skali mikro - mikroinfluencerzy są coraz ważniejsi dla marek (kliknij tutaj)
- Pranie kolorów - firmy w Niemczech chcą pomagać społeczności LGBTQ+? Niekiedy to klasyczny pinkwashing (kliknij tutaj)
- Stałe rubryki: Reklamówka, Reklamy zagraniczne, Książki, Pressówka, Ranking (tym razem Radomira Wita).
Nowy numer "Press" możesz kupić w dobrych salonach prasowych lub online (wydanie drukowane lub e-wydanie) na e-sklep.press.pl.
(CP, 04.01.2023)