Wydanie: PRESS 01-02/2023
Nagi szef
Amerykańska telewizja dała Charliemu Rose’owi to, co kochał: inteligentne rozmowy z gośćmi i nielimitowany dostęp do młodych asystentek
Uchodzący za amerykańskiego mistrza wywiadów Charlie Rose przez dekady słynął z nienagannego wizerunku: nieco przygarbiony prawie dwumetrowy dryblas pochylał się nad swoim rozmówcą i cierpliwie słuchał tego, co ma mu do powiedzenia. Był przy tym świetnie przygotowany i zadawał szczegółowe pytania trafiające w sedno problemu. Już w latach 90. „The New York Times” pisał o jego uprzejmości i niekonfrontacyjnym tonie, który sprzyjał intelektualnym rozmowom z całą plejadą gości: od noblistów i naukowców, po aktorów, biznesmenów i polityków, jak Barack Obama czy Hillary Clinton. W dobie kryzysu finansowego z 2008 roku w swoim programie „Charlie Rose Show” w PBS gościł ekonomistów i finansistów z Wall Street prześcigających się w propozycjach, jak wyciągnąć Amerykę z recesji.
Marta Zdzieborska
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter