Wydanie: PRESS 01-02/2023
Zniknięci
Są tacy, którzy zniknęli dosłownie. Zerwali stare kontakty zawodowe, świadomie izolują się od dawnych przyjaciół i znajomych. Część znikniętych postawiła na własne biznesy – głównie ci, którzy załapali się na wysokie kierownicze stanowiska. Część korzysta z talentów, które procentowały także w dziennikarstwie: umiejętności publicznego występowania, budowania wizerunku. I teraz szkolą, uczą, doradzają lub pracują w PR
Nikt nie żałuje, nikt nie mówi, że było pięknie, ale już nie jest, deklarują, że nie chcą wracać do mediów. Nawet jeśli jest w tym trochę lansu i uśmiechu na siłę, to uznajmy, że nikt nie chce uchodzić za wyplutego przez branżę.
Dorota Boruszkowska
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter