Wydanie: PRESS 09-10/2022
Palikot, Wojewódzki i Wyjebongo
Mieć wyjebongo na wszystko to kuszący sposób na życie. Gorzej gdy trzeba zasiąść do rozmowy z inwestorami
PALIKOT Z WOJEWÓDZKIM LUBIĄ SKANDALE. NA FACEBOOKOWYM PROFILU PRZYJAZNEGO PAŃSTWA KRÓLUJE PIWO BUH. Z OTWARTEJ BUTELKI WYDOBYWA SIĘ BIAŁAWA MGŁA. I JEST PODPIS: „BIAŁY DYM. Z BELGII, NIE Z RZYMU”, BO PREZENTOWANY BUH TO BELGIJSKI WITBIER.
Kiedy indziej Palikot zachęca do zakupu olejku konopnego, bo to najprawdziwszy „BUH Stwórca”, skoro na opakowaniu stoi, że mamy do czynienia ze „łzami szczęścia dla niepalących”. A wiecie, co łączy piłkę nożną i piwo konopne? Zapach trawy.
Raz promują się profesjonalnie, by za chwilę utonąć w chałupniczej estetyce. Za zawodową kampanią piwa BUH stoją agencje reklamowe Value Media i Sales Tube. Odpowiadają za poszerzanie zasięgów marki na portalach, displaye w internecie, emisję reklam wideo w sieci. Do tego dochodzą działania w mediach społecznościowych oraz promowanie produktów w kanałach telewizyjnych. 30-sekundowe spoty reklamowe „Uwolnij BUH-a” – na których aktorka Katarzyna Warnke odwiedza Palikota i Wojewódzkiego przy pracy na plantacji konopi – są z kolei dziełem agencji marketingowej Lulu Production.
Na drugim biegunie mamy pełen spontan. Jak ten mem z udziałem trzech wspólników spółki Przyjazne Państwo – Janusza Palikota, Kuby Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego (współtwórcy piwa Doctor Brew). Stoją we trzech w zakładzie produkcyjnym i trzymają w dłoniach po butelce Czystej Wódki WyBUHowej. Podpis „Złoto, kadzidło, mirra”.
Konrad Wojciechowski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter