Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 11-12/2021

Ranking firm PR

Jak poradziły sobie agencje public relations w pandemicznym roku 2020

Rok 2020 z powodu pandemii był czasem kryzysu w branży reklamy, dlatego działania public relations stały się dla wielu firm nie tylko najważniejszą formą komunikacji z klientem, ale też niezbędnym elementem budowania polityki antykryzysowej wewnątrz przedsiębiorstwa.

Firmy szukały oszczędności, obniżały wynagrodzenia i wstrzymywały wcześniej zaplanowane kampanie, by zabezpieczyć budżet w razie przeciągającego się zamrożenia gospodarki, a działania PR zewnętrznego i wewnętrznego mogły pomóc im przejść przez sytuacje kryzysowe możliwie suchą stopą.

Nie były to jedyne wyzwania, z którymi zmagały się agencje public relations. Podobnie jak ich klienci musiały walczyć o budżety i wypracować systemy pracy zdalnej oraz utrzymać zatrudnienie.

W naszym rankingu agencji public relations analizujemy, jak im się to udało.

RANKINGI

Tegoroczna publikacja jest zbiorem rankingów stworzonych na podstawie danych z ankiet wypełnionych przez 25 agencji i siedem grup firm public relations, zweryfikowanych przez nas o dane dostępne w Krajowym Rejestrze Sądowym. Niestety nie wszystkie agencje udzieliły kompletu informacji, a część z nich nie złożyła w odpowiednim czasie wymaganych prawem sprawozdań finansowych za 2020 rok, dlatego część danych pochodzi także z zebranych przez nas oświadczeń zarządów firm.

PR Check podzieliliśmy na: ranking według przychodów, ranking według zysków netto (nie dotyczy grup), ranking według fee income, ranking według zatrudnienia. Przygotowaliśmy również zbiorczą ankietę firm ułożoną alfabetycznie, w której przedstawiamy głównych klientów agencji i grup, nagrody otrzymane przez agencje w 2020 roku oraz ich przynależność do organizacji branżowych.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.