Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 11-12/2021

Pisowiec, ale rzetelny

W Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji jest Witold Kołodziejski i reszta. Reszta najchętniej by się go pozbyła, bo jest za miękki. A przecież on stara się, jak może, być wiernym uczniem matki partii

SKANDAL Z NIEPRZEDŁUŻENIEM KONCESJI DLA TVN 24 SPRAWIŁ, ŻE WITOLD KOŁODZIEJSKI, PRZEWODNICZĄCY KRAJOWEJ RADY RADIOFONII I TELEWIZJI, dostał to, czego nigdy nie osiągnął w czasach swojej kariery telewizyjnej – rozpoznawalność.

Z punktu widzenia całej mojej pracy dla rynku medialnego sytuacja z koncesją dla TVN 24 jest jednak raczej epizodem. Mam taką nadzieję – mówi Kołodziejski. Dobry humor Kołodziejskiego nie opuszcza także wtedy, gdy musi zmierzyć się z krytyką flagowego projektu Telemetria Polska, czyli jednoźródłowego badania mediów z panelem telemetrycznym liczącym 26 tys. respondentów. – Nie wiem, z kim pan rozmawiał i na jakiej podstawie twierdzi pan, że to porażka, ale uważam, że to będzie jeden z moich największych sukcesów – kwituje. Zaangażowanie polityczne po stronie partii władzy to też żaden problem: – Nie miałem jeszcze nigdy konfliktu sumienia na styku działalności samorządowej i działalności w KRRiT – mówi.

PRZYSTĘPNIE O BOGU

Kołodziejski pracę w mediach zaczął w 1991 roku w Polskim Radiu, gdzie przez krótki czas był reporterem w newsroomie, poprzedniku Informacyjnej Agencji Radiowej. Ówcześni pracownicy radia w ogóle nie kojarzą go z tego okresu, ewentualnie pamiętają tylko, że widywali go przelotem na korytarzach. – To były moje pierwsze doświadczenia dziennikarskie. Biegałem z mikrofonem, robiłem reportaże i newsy, głównie polityczne – wspomina.

Michał Niedbalski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.