Była prowadząca "Wiadomości" w TV Puls  |  Ciekawy trend w reklamach telewizyjnych  |  Branża PR ma nowy standard mierzenia skuteczności  |  Zysk Google Poland  |  "Ninja Warrior Polska"  |  Polsat Cafe kontynuuje talk-show  |  Emitel na dużym minusie  |  Producent "Hotelu Paradise"  |  Wyniki SkyShowtime w 2023 roku  |  Instytut Jagielloński przejmuje wydawcę  |  Konflikt między właścicielami spółki Astro  |  Publicis wygrywa globalny przetarg  |  Mediaplus  |  Tauber Promotion kończy z public relations  |  Z "USA Today" po roku odchodzi redaktor naczelny  |  Murdoch wprowadza do Wielkiej Brytanii serwis streamingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 48 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca mogą Państwo również nabyć nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom – polecamy!  | 

Była prowadząca "Wiadomości" w TV Puls  |  Ciekawy trend w reklamach telewizyjnych  |  Branża PR ma nowy standard mierzenia skuteczności  |  Zysk Google Poland  |  "Ninja Warrior Polska"  |  Polsat Cafe kontynuuje talk-show  |  Emitel na dużym minusie  |  Producent "Hotelu Paradise"  |  Wyniki SkyShowtime w 2023 roku  |  Instytut Jagielloński przejmuje wydawcę  |  Konflikt między właścicielami spółki Astro  |  Publicis wygrywa globalny przetarg  |  Mediaplus  |  Tauber Promotion kończy z public relations  |  Z "USA Today" po roku odchodzi redaktor naczelny  |  Murdoch wprowadza do Wielkiej Brytanii serwis streamingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 48 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca mogą Państwo również nabyć nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom – polecamy!  | 

Była prowadząca "Wiadomości" w TV Puls  |  Ciekawy trend w reklamach telewizyjnych  |  Branża PR ma nowy standard mierzenia skuteczności  |  Zysk Google Poland  |  "Ninja Warrior Polska"  |  Polsat Cafe kontynuuje talk-show  |  Emitel na dużym minusie  |  Producent "Hotelu Paradise"  |  Wyniki SkyShowtime w 2023 roku  |  Instytut Jagielloński przejmuje wydawcę  |  Konflikt między właścicielami spółki Astro  |  Publicis wygrywa globalny przetarg  |  Mediaplus  |  Tauber Promotion kończy z public relations  |  Z "USA Today" po roku odchodzi redaktor naczelny  |  Murdoch wprowadza do Wielkiej Brytanii serwis streamingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 48 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca mogą Państwo również nabyć nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom – polecamy!  | 

Dział: MAGAZYN PRESS

Dodano: Lipiec 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy Press: Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom

Nowy „Press” od początku lipca do nabycia w salonach prasowych, online na e-sklep.press.pl oraz w App Store i Google Play. Na okładce Bartek Chaciński, wicenaczelny "Polityki" (fot. Rafał Masłow)

– Włączasz TVN 24, widzisz tam, że ludzie rozmawiają o polityce. Rozumiem to. Ale jako drugi w telewizyjnym prime timie jest po polityce sport, a to już dla świata kultury policzek – mówi Bartek Chaciński, wicenaczelny "Polityki" w okładkowej rozmowie. W nowym numerze "Press" także Tomasz Nałęcz i lekcje z komisji ds. Rywina, Wojciech Bojanowski, CPK, Fundusz Sprawiedliwości, Gonciarz i "Harry Potter".

Press

Na okładce nowego numeru

***

W nowym numerze Sekcja specjalna: ESG 2024 (tutaj do pobrania). A także relacja z gali Grand Press Photo – zdjęcia, wywiady i sylwetki najlepszych.

***

Nowy „Press” od początku lipca do nabycia w salonach prasowych, online na e-sklep.press.pl oraz w App Store i Google Play

***

W najnowszym numerze magazynu "Press":

  • "Internetem nie zamachasz" – Bartek Chaciński z "Polityki" o Osieckiej, którą spotkał w redakcji, winylach, kulturze w dziennikarstwie i szansie na karierę telewizyjną (z której nie skorzystał). (kliknij tutaj)
  • Ryzykant. Wojciech Bojanowski. Zdolny reporter na specjalnych warunkach. (kliknij tutaj)
  • Różdżką w mrowisko. J.K. Rowling, twórczyni „Harry’ego Pottera”, ostatnio najbardziej znana jest z wypowiedzi o prawach osób transpłciowych(kliknij tutaj)
  • Instruktaż dla komisji. Rozmowa z Tomaszem Nałęczem, przewodniczącym komisji śledczej ds. afery Rywina. (kliknij tutaj)
  • Odlot. Media za pieniądze promowały CPK. Gdy przelewy się skończyły, lobbystów zaczęły traktować jak ekspertów. (kliknij tutaj)
  • Cenzura wojenna. Polskie media mogły być hegemonem w informowaniu o wojnie w Ukrainie, ale uczyniły z niej tabu. (kliknij tutaj)
  • "Niebywałe". Ponad 100 redakcji w Polsce brało pieniądze z Funduszu Sprawiedliwości, a teraz o tym milczą. (kliknij tutaj)
  • Patent na AfD. Im silniejsza skrajna prawica, tym większy problem mają z nią niemieckie media. (kliknij tutaj)
  • Im nie jest wszystko jedno. „Gazeta Wyborcza” i Gazeta.pl cenzurują wpisy na forach internetowych. Także te krytyczne wobec redakcji. (kliknij tutaj)
  • Depesze od wojny. Fałszywa informacja o mobilizacji w Polsce mogła wywołać panikę. Wywołała dyskusję o procedurach. (kliknij tutaj)
  • Nazbierało się. Dziennikarze szukają pieniędzy przez internet na nowe programy, procesy i… pogrzeby. (kliknij tutaj)
  • Nawet Watergate była trochę za słaba. Kapituła Pulitzerów trzyma się zasad, ale kontrowersji nie brakuje. (kliknij tutaj)
  • Sami przegrani. Krzysztof Gonciarz na własne życzenie stracił na aferze Pandoragate, która go nie dotyczyła. (kliknij tutaj)
  • Niezbyt kulturalnie. Duża liczba pism o kulturze nie przekłada się na ich jakość. Brakuje poważnej debaty. (kliknij tutaj)
  • Dziennikarskie wyrzuty sumienia. Każdy z nas coś zaniedbał, zapomniał, zaniechał. Zróbmy rachunek sumienia. (kliknij tutaj)
  • Historie niepomijalne. Rozmowa z Kubą Saganem, dyrektorem kreatywnym i współzałożycielem Feeders Agency. (kliknij tutaj)
  • Gra reklamami. Miliony ludzi grają w gry – można tam więc zarobić miliony z reklam. (kliknij tutaj)
  • Użytkownik jest kontent. Marki coraz częściej odchodzą od dużych influencerów(kliknij tutaj)

 ***

Nowy „Press” od początku lipca do nabycia w salonach prasowych, online na e-sklep.press.pl oraz w App Store i Google Play

***

Press

(Fot. Rafał Masłow)

Press

(Fot. Rafał Masłow)

Press

(Fot. Rafał Masłow)

(CP, 01.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.