Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Dobro

EWA BRZÓZKA ceo

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Robotnicza 25
02-261 Warszawa
www.dobrofilms.com
Facebook: facebook.com/dobrofilmscom
Instagram: @dobro.films
LinkedIn:Dobro
Vimeo: vimeo.com/dobrofilms

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Ewa Brzózka – CEO
Piotr Sójka – head of production/executive producer
Sebastian Pańczyk – reżyser/współwłaściciel

ROK POWSTANIA: 2017

LICZBA PRACOWNIKÓW: 35

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2023 ROKU: 63

LICZBA PRODUKCJI W 2023 ROKU: 23 

Press

PIOTR SÓJKA head of production/executive producer

ZASOBY WŁASNE

Nasz podstawowy zasób to ludzie – unikalny zespół twórców i producentów, połączenie różnorodnych talentów, stylów, perspektyw, z którego powstają niepowtarzalne wizualne projekty.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Dobro reprezentuje Sebastiana Pańczyka, który jest jednocześnie współwłaścicielem firmy. Jako dyrektor kreatywny studia czuwa, aby firma zawsze była otwarta na nowe artystyczne wyzwania. Swoim długoletnim doświadczeniem w branży reklamowej, kreatywnym podejściem do projektów mobilizuje do nieustającego poszukiwania nowych form twórczego wyrazu.

ZAUFALI NAM

• McDonald’s
• Porsche
• Pepco
• PKO
• Orange
• XTB
• Krakus

 

Press

SEBASTIAN PAŃCZYK reżyser/współwłaściciel

PREZENTACJA FIRMY

Dobro jest kreatywnym domem produkcyjnym „full service”. Firma powstała z inicjatywy Piotra Sikory – współzałożyciela Platige Image i Sebastiana Pańczyka – jednego z najlepszych krajowych reżyserów reklamowych. Dobro jest jednym z najczęściej nagradzanych domów produkcyjnych w Polsce. Priorytetem Dobro jest kreatywny proces produkcji zarówno komercyjnych, jak i własnych inicjatyw, jakość oferowanych usług oraz wysoki poziom obsługi klienta. Dobro to przede wszystkim unikalny zespół twórców i producentów, połączenie różnorodnych talentów, stylów, perspektyw, z którego powstają niepowtarzalne projekty.

Od 2022 roku w trosce o los naszej planety i nas samych studio pracuje nad poszerzeniem oferty o możliwość realizacji „zielonych” planów zdjęciowych. Testujemy też kalkulatory śladu węglowego zarówno naszych produkcji, jak i całego studia.

Celem Dobro na najbliższe lata jest dynamiczny rozwój studia nie tylko w sferze reklamowej, lecz również filmowej oraz trwała obecność w czołówce firm produkcyjnych w Polsce.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU

TYTUŁ: „PORSCHE – RED ALLERGY”
KLIENT: PORSCHE
AGENCJA: DDB WARSZAWA

Press

Porsche 911 Dakar Red 58 Special to model powstały w ramach programu Porsche Sonderwunsch jako jedyny egzemplarz na świecie. Jest to hołd dla mistrza Sobiesława Zasady, w szczególności jego sukcesu w legendarnym rajdzie Londyn – Sydney w 1968 roku. Mieliśmy okazję wyprodukować spot, którego jednym z głównych celów, oprócz przypomnienia o tym sukcesie, było ukazanie możliwości tego modelu Porsche w terenie, poza asfaltem – czyli w takich warunkach, w jakich odbywała się znakomita część rajdu. To była największa trudność i wyzwanie produkcyjne, któremu sprostaliśmy, organizując plan zdjęciowy na Pustyni Błędowskiej. Udało się również, aby Sobiesław Zasada pojawił się na ekranie, co wzmacnia siłę przekazu tej produkcji.

Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a za znakomite zdjęcia odpowiada Tomasz Augustynek. Autorem sesji zdjęciowej jest Paweł Trojanowski.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.