Orlen promuje zestawy gastronomiczne Stop.cafe w kampanii "Daj gryza!"

Produkcję zrealizował Papaya Films (screen: YouTube/Grupa ORLEN)
Orlen wystartował z kampanią "Daj gryza!", która promuje zestawy gastronomiczne dostępne w ofercie Stop.cafe na stacjach sieci.
W kampanii promowana jest również aplikacja Orlen Vitay, w której znajdują się kupony zniżkowe na produkty dostępne na stacjach.
Czytaj też: Interia rozpoczęła kampanię wizerunkową "Teraz". "Esencja tego, czym jesteśmy"
Kampania obejmuje działania ATL, digital, social media, OOH, DOOH i radio.
Za strategię i kreację odpowiada Dentsu Creative (Isobar Polska), produkcję zrealizował Papaya Films, a media zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Sigma Bis.
Czytaj też: Coca-Cola kampanią wspiera wprowadzenie Cappy Lemonade
(KAP, 12.05.2025)
