Coca-Cola kampanią wspiera wprowadzenie Cappy Lemonade

Przy realizacji kampanii Coca-Cola współpracuje z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication (fot. materiały prasowe)
Coca-Cola wprowadza do swojego portfolio nową linię napojów Cappy Lemonade.
Kampania wspierającą rynkowy debiut marki obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR.
Przy realizacji kampanii Coca-Cola współpracuje z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication.
Za sprzedaż Cappy Lemonade w Polsce, dystrybucję i marketing w kanałach klienckich odpowiada partner strategiczny firmy The Coca-Cola Company – firma Coca-Cola HBC.
Czytaj też: Błąd marketingowy sztabu Karola Nawrockiego. "Kręci, odwraca kota ogonem"
(AMS, 09.05.2025)
