Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola kampanią wspiera wprowadzenie Cappy Lemonade

Przy realizacji kampanii Coca-Cola współpracuje z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication (fot. materiały prasowe)

Coca-Cola wprowadza do swojego portfolio nową linię napojów Cappy Lemonade.

Kampania wspierającą rynkowy debiut marki obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR.

Przy realizacji kampanii Coca-Cola współpracuje z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication. 

Za sprzedaż Cappy Lemonade w Polsce, dystrybucję i marketing w kanałach klienckich odpowiada partner strategiczny firmy The Coca-Cola Company – firma Coca-Cola HBC.

Czytaj też: Błąd marketingowy sztabu Karola Nawrockiego. "Kręci, odwraca kota ogonem"

(AMS, 09.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.