Coca-Cola i Bolesławiec ze wspólnym projektem marketingowym
Kolekcja jest dostępna jedynie w loterii prowadzonej w aplikacji Coca-Cola (fot. materiały prasowe)
Coca-Cola i ZC "Bolesławiec" przygotowały kolekcję naczyń, którą można wygrać w loterii dla konsumentów.
Coca-Cola i Zakłady Ceramiczne "Bolesławiec” stworzyły limitowaną kolekcję naczyń. Współpraca jest promowana hasłem: "Wspólny posiłek to coś więcej niż jedzenie: to opowieść, emocje i czas". Kolekcja jest dostępna jedynie w loterii prowadzonej w aplikacji Coca-Cola. Od 1 września do 7 listopada br., kupując napoje marki Coca-Cola, konsumenci mogą wymieniać kody spod nakrętek, etykiet i zawleczek na tokeny Bolesławiec.
Firmę Coca-Cola Polska przy realizacji tej kampanii wspierają EssenceMediacom, VML, Fortis oraz 24/7Communication.
(MS, 03.09.2025)










