Interia rozpoczęła kampanię wizerunkową "Teraz". "Esencja tego, czym jesteśmy"

Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie i mediach społecznościowych (screen: YouTube/INTERIA)
Portal Interia wystartował z kampanią wizerunkową pod hasłem "Teraz". Ma ona podkreślać szybkość w relacjonowaniu i analizowaniu wydarzeń z Polski i ze świata.
Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Heart&Brain (wygrała przetarg reklamowy portalu) we współpracy z zespołem marketingu Interii i domem produkcyjnym TFP.
Czytaj też: Onet.pl, Interia.pl i Wp.pl zanotowały wzrost odwiedzających w kwietniu. Mediapanel
"Kampania »Teraz« to esencja tego, czym jest Interia: dynamiczna, aktualna, blisko ludzi i wydarzeń. Jesteśmy na miejscu, gdy coś się dzieje, nie za chwilę, nie jutro, ale teraz" – wskazuje w komunikacie prasowym Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektorka komunikacji marketingowej Grupy Polsat Plus.
Z danych badania Mediapanel wynika, że Grupa Polsat – Interia w kwietniu 2025 roku wyprzedzała Grupę RAS Polska i Grupę WP, mając 20,72 mln realnych użytkowników (spadek o 2 proc. w porównaniu z marcem).
Czytaj też: Efekt króliczej nory. Przekaz o złej prokurator Wrzosek dotarł do milionów odbiorców
(MAK, 12.05.2025)
