Agnieszka Szydłowska wystąpi w kampanii reklamowej radiowej Trójki

Kampania m.in. z udziałem Agnieszki Szydłowskiej ruszy w czerwcu (fot. Darek Delmanowicz/PAP)
Polskie Radio szykuje kampanię wizerunkową radiowej Trójki z udziałem jej dziennikarzy – ustalił "Presserwis".
Działania reklamowe mają rozpocząć się w czerwcu. Obejmą stacje telewizyjne i internet.
Czytaj też: Radiowa Jedynka z najniższą słuchalnością w historii badania Radio Track
Z naszych informacji wynika, że w kampanii wystąpią dziennikarze Programu III: Agnieszka Szydłowska (dyrektorka Trójki), Katarzyna Borowiecka (autorka audycji kulturalnych i kierowniczka redakcji słowa) oraz Renata Grochal (autorka rozmów politycznych). Polskie Radio przygotowało kampanię z agencją reklamową Huta 19.
Radiowa Trójka ostatnią kampanię reklamową – pod hasłem "Nie odwracamy kota ogonem" – miała w 2021 roku, kiedy publicznym radiem kierowała Agnieszka Kamińska. Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają internetu, wynika, że Polskie Radio w 2022 roku, 2023 roku i 2024 roku ani złotówki nie wydało na reklamy Programu III.
Czytaj też: Julia Żugaj poprowadzi audycję w Radiu Zet. Razem z Norbertem Bieńkowskim
(KOZ, 13.05.2025)
