Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 12, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Narodowy Bank Polski najwięcej na reklamy wydał w Republice. Ponad 7 mln zł

NBP, którego prezesem jest Adam Glapiński, przeznaczył na reklamy w Republice 7,5 mln zł (fot. Radek Pietruszka/PAP)

Narodowy Bank Polski od początku 2024 roku przeznaczył na reklamy w mediach 50,6 mln zł – wynika z danych, które firma Kantar Media udostępniła "Presserwisowi". NBP najwięcej wydał w Republice.

Cennikowe dane Kantar Media nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów i obejmują okres od stycznia 2024 roku do marca 2025 roku.

Media, w których NBP zostawił najwięcej pieniędzy

W samym 2024 roku wartość reklam NBP w telewizji, prasie, radiu, kinach i na outdoorze wyniosła łącznie 33,2 mln zł. Najwięcej – 11,5 mln zł – bank centralny przeznaczył na reklamowanie się w gazetach. W magazynach prasowych zostawił 9 mln zł, w radiu – 6,4 mln zł, a w telewizji – 6,3 mln zł.

Czytaj też: Narodowy Bank Polski liderem wśród reklamodawców "Do Rzeczy" i "Sieci"

Z kolei w pierwszym kwartale 2025 roku NBP wydał na reklamy 17,5 mln zł. Blisko połowa tej kwoty – 8 mln zł – trafiła do telewizji. Na reklamy w gazetach poszło 4,1 mln zł, magazynach – 3 mln zł, a w radiu – 2,4 mln zł.

"Presserwis" sprawdził również, w których konkretnie mediach NBP zostawił najwięcej pieniędzy. Od początku 2024 roku do końca marca 2025 roku była to Republika, do której popłynęło 7,5 mln zł. W czołówce znalazły się też "Dziennik Gazeta Prawna" (6,5 mln zł) i "Gazeta Polska" (4,9 mln zł), a w pierwszej piątce były jeszcze "Super Express" (4 mln zł) i "Sieci" (3,2 mln zł).

Czytaj też: Paweł Rybicki ma program w telewizji wPolsce24. Wcześniej pracował przy kampanii Andrzeja Dudy

(KOZ, 12.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.