OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszył serwis Dobitnie.pl. Twórcami Mariusz Staniszewski i Wiktor Świetlik

Wiktor Świetlik to były dyrektor radiowej Trójki (fot. Wojciech Artyniew/Press)

Były wicenaczelny "Wprost" i członek zarządu Polskiego Radia Mariusz Staniszewski oraz były dyrektor radiowej Trójki Wiktor Świetlik stworzyli serwis publicystyczny Dobitnie.pl.

"Serwis, którego profil można określić jako zdroworozsądkowy, raczej konserwatywny, ale całkowicie wolny od politycznych afiliacji" – przekonują twórcy.

Czytaj też: TVN 24 BiS bez programu "Byk i Niedźwiedź". Będzie "Podcast ekonomiczny"

"Nie mamy partii, która mówi nam, co myśleć. Mamy rozum, doświadczenie i odwagę, żeby zadawać pytania, których inni się boją" – przekonuje Wiktor Świetlik. Mariusz Staniszewski dodaje: "Nie zależy nam tylko na klikalności ani na awanturze. Zależy nam na uczciwym opisie świata – takim, który nie znosi się za pięć minut, gdy zmieni się linia partii lub przekaz dnia".

Portal codziennie ma publikować krótkie komentarze i felietony, a kilka razy w tygodniu – dłuższe analizy dotyczące polityki, gospodarki, energetyki, prawa i obronności.

Wśród stałych publicystów Dobitnie.pl jest Sławomir Jastrzębowski, dziennikarz Republiki i były naczelny "Super Expressu".

Jak zapowiadają twórcy Dobitnie.pl to naturalna kontynuacja kanału YouTube Dobitnie, który subskrybuje blisko 32 tys. użytkowników.

Serwis i kanał prowadzi spółka Dobitnie Media.

Czytaj też: Stanowski zaatakował prowadzącą debatę w TVP: "arcykapłanka propagandy"

(KOZ, 13.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.