Pięć polskich kampanii nagrodzonych podczas European Search Awards

ESA skupia się na digital marketingu (fot. materiały prasowe)
Pięć polskich kampanii zostało nagrodzonych podczas konkursu European Search Awards.
Kampania "SEO true story: Deep dive with Wieliczka Salt Mine" agencji Midero, która jest realizowana dla Kopalni Soli "Wieliczka", wygrała w kategorii Best Use of search – Travel/Leisure (SEO) (Small).
Czytaj też: Nowy szef ZFPR zapowiada działania na rzecz etyki i rozwoju branży PR
W kategorii Best use of search – Health (Large) zwycięzcą okazała się kampania "Seamless SEO Migration for Growth" przygotowana przez Bluerank dla ALAB laboratoria. Ta sama agencja wygrała również w kategorii Best integrated campaign (Large) za kampanię "Our Journey to 1 Billion PLN" dla Rainbow.
Dwie nagrody otrzymała projekt omnichannelowy "Data is the new black" autorstwa Full Stack Experts dla LPP – wygrał w kategorii Best use of search – Fashion (Large) i dostał srebro jako Most innovative Campaign (PPC) (Large).
Srebro w kategorii Best use of search – Health (Small) otrzymała kampania "SEO resuscitation" przygotowana przez Pawła Wołoszyna dla E-recepty.
European Search Awards to nagroda przyznawana za osiągnięcia w digital marketingu, w szczególności w SEO, PPC i content marketingu.
(KAP, 13.05.2025)
