Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debatę prezydencką prawicowych telewizji oglądało ok. 1,9 mln widzów

W debacie konserwatywnych telewizji nie wzięli udziału Magdalena Biejat i Rafał Trzaskowski, a znany z proputinowskich wypowiedzi Maciej Maciak nie został na nią wpuszczony (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Piątkowa debata prezydencka Republiki, wPolsce24 i TV Trwam miała łącznie ok. 1,9 mln widzów.

W Republice śledziło ją średnio 1,68 mln osób (15,62 proc. w grupie ogólnej 4+ i 11,71 proc. w komercyjnej 16-59), a w stacji wPolsce24 – 256 tys. (odpowiednio 2,43 proc. i 2,54 proc.). Debata rozpoczęła się w piątek o godz. 20.11 i trwała do 23.06 (w stacji wPolsce24 raportowana przez Nielsena emisja była nieznacznie dłuższa – do 23.16, zawierała też krótkie komentarze publicystów). TV Trwam nie jest monitorowana przez Nielsena.

Czytaj też: Stanowski zaatakował prowadzącą debatę w TVP: "arcykapłanka propagandy"

W debacie konserwatywnych telewizji nie wzięli udziału Magdalena Biejat i Rafał Trzaskowski, a znany z proputinowskich wypowiedzi Maciej Maciak nie został na nią wpuszczony.

Debata zanotowała też m.in. 394 tys. wyświetleń na kanale YouTube Republiki, 1,5 mln na Kanale Zero na YouTubie (z komentarzami przed i po) i 231 tys. na kanale Wirtualna Polska na YouTubie.

Według Nielsen Media (z uwzględnieniem widowni poza domem) stacja Republika w kwietniu miała średnio 6,27 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ wobec 3,04 proc. rok wcześniej (od lipca 2024 kanał nadaje na MUX 8), a wPolsce24 – 1,26 proc. (rok do roku wzrost z 0,36 proc.; do 1 września 2024 w miejscu wPolsce24 nadawał kanał Telewizja wPolsce.pl, ale nie był on dostępny naziemnie). W grupie komercyjnej 16-59 Republika zanotowała 3,46 proc. (wzrost z 1,69 proc.), a wPolsce24 – 0,69 proc. (wzrost z 0,2 proc.).

Czytaj też: TVN 24 BiS bez programu "Byk i Niedźwiedź". Będzie "Podcast ekonomiczny"

Nadaną w połowie kwietnia poprzednią debatę prezydencką Republiki śledziło w tej stacji średnio 2,36 mln widzów. Dodatkowo 147 tys. widzów oglądało ją w telewizji wPolsce24 (te dane Nielsen Media z widownią poza domem).

Ponadto organizowaną 11 kwietnia na rynku w Końskich debatę Republiki z udziałem wPolsce24 i TV Trwam w Republice oglądało średnio 1,64 mln osób oraz 251 tys. w stacji wPolsce24.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Żadnemu dziennikowi regionalnemu nie udaje się zatrzymać spadku sprzedaży

(MNIE, 13.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.