W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debatę prezydencką prawicowych telewizji oglądało ok. 1,9 mln widzów

W debacie konserwatywnych telewizji nie wzięli udziału Magdalena Biejat i Rafał Trzaskowski, a znany z proputinowskich wypowiedzi Maciej Maciak nie został na nią wpuszczony (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Piątkowa debata prezydencka Republiki, wPolsce24 i TV Trwam miała łącznie ok. 1,9 mln widzów.

W Republice śledziło ją średnio 1,68 mln osób (15,62 proc. w grupie ogólnej 4+ i 11,71 proc. w komercyjnej 16-59), a w stacji wPolsce24 – 256 tys. (odpowiednio 2,43 proc. i 2,54 proc.). Debata rozpoczęła się w piątek o godz. 20.11 i trwała do 23.06 (w stacji wPolsce24 raportowana przez Nielsena emisja była nieznacznie dłuższa – do 23.16, zawierała też krótkie komentarze publicystów). TV Trwam nie jest monitorowana przez Nielsena.

Czytaj też: Stanowski zaatakował prowadzącą debatę w TVP: "arcykapłanka propagandy"

W debacie konserwatywnych telewizji nie wzięli udziału Magdalena Biejat i Rafał Trzaskowski, a znany z proputinowskich wypowiedzi Maciej Maciak nie został na nią wpuszczony.

Debata zanotowała też m.in. 394 tys. wyświetleń na kanale YouTube Republiki, 1,5 mln na Kanale Zero na YouTubie (z komentarzami przed i po) i 231 tys. na kanale Wirtualna Polska na YouTubie.

Według Nielsen Media (z uwzględnieniem widowni poza domem) stacja Republika w kwietniu miała średnio 6,27 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ wobec 3,04 proc. rok wcześniej (od lipca 2024 kanał nadaje na MUX 8), a wPolsce24 – 1,26 proc. (rok do roku wzrost z 0,36 proc.; do 1 września 2024 w miejscu wPolsce24 nadawał kanał Telewizja wPolsce.pl, ale nie był on dostępny naziemnie). W grupie komercyjnej 16-59 Republika zanotowała 3,46 proc. (wzrost z 1,69 proc.), a wPolsce24 – 0,69 proc. (wzrost z 0,2 proc.).

Czytaj też: TVN 24 BiS bez programu "Byk i Niedźwiedź". Będzie "Podcast ekonomiczny"

Nadaną w połowie kwietnia poprzednią debatę prezydencką Republiki śledziło w tej stacji średnio 2,36 mln widzów. Dodatkowo 147 tys. widzów oglądało ją w telewizji wPolsce24 (te dane Nielsen Media z widownią poza domem).

Ponadto organizowaną 11 kwietnia na rynku w Końskich debatę Republiki z udziałem wPolsce24 i TV Trwam w Republice oglądało średnio 1,64 mln osób oraz 251 tys. w stacji wPolsce24.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Żadnemu dziennikowi regionalnemu nie udaje się zatrzymać spadku sprzedaży

(MNIE, 13.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.