Nie wierzę, sprawdzam
Rozmowa z Jakubem Bierzyńskim, prezesem OMD, AdManem Roku 2017 w kategorii Domy mediowe
Wierzył Pan, że może wygrać i zostać AdManem Roku 2017?
Kategoria wiary jest mi dosyć obca, wolę jej nie stosować w życiu.
Jest Pan szefem domu mediowego, ale nietypowym: pisze Pan bloga, felietony, teksty analityczne do gazet i udziela wywiadów w tygodnikach. A teraz jeszcze poprowadzi Pan program wideo dla „Newsweek Polska”.
„Bierzyński na żywca” będzie transmitowany na Facebooku, a odcinki mają trwać około pół godziny. Emitowane raz w tygodniu o stałej, wieczornej porze. Chciałbym odejść od formatu typowego dla polskiej publicystyki, gdzie prowadzący przepytuje gości i w zależności od sympatii politycznej próbuje ich zagiąć. Nie będę stosował żadnego klucza politycznego. Chcę zapraszać ludzi, którzy są ciekawymi osobowościami. Dla mnie jest to eksperyment, ponieważ po raz pierwszy pojawię się w roli prowadzącego program.
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter