Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2018

Mamy się częściej uśmiechać

Z Markiem Huczem i Janem Jurkowskim rozmawia Iga Kołacz

Wasze filmy na YouTube pod wieloma względami są wyjątkowe. Macie też szczęście do świetnych aktorów. Jak ich przekonujecie, bo przecież przez lata nie mogliście im płacić?

Jan: Szantażujemy ich zdjęciami z czasów wspólnych libacji ze szkół teatralnych. A poważnie: chętnie się angażują, co nie znaczy, że wszyscy nas znają. Wiele razy występował u nas aktor, który nie widział żadnej z naszych youtubowych produkcji. Po prostu to są dobrzy ludzie, a do tego bardzo zdolni. Lubimy zapraszać koleżanki i kolegów, którzy są utalentowani, a o których często nie słychać, bywa, że nawet nie grają w teatrach.

Na Julię Wyszyńską, znaną z „Klątwy”, musieliście mieć wyjątkowe zdjęcia?

Jan: Julkę też znaliśmy jeszcze ze szkoły, była od nas dwa lata wyżej i zawsze byliśmy nią oczarowani, wydawała nam się absolutnie genialna. Pamiętam, że na samym początku istnienia kanału zaczepiliśmy ją w „Bunkrze Sztuki” w Krakowie z propozycją zagrania u nas roli, ale odcinek nigdy nie powstał. Minęło pięć lat i w końcu zagrała u nas w „Wielkich konfliktach” Kopciuszka. A potem jeszcze w naszej elfiej trylogii

A co macie na aktorkę Annę Stelę?

Jan: Anka była już na czwartym roku, kiedy byliśmy na pierwszym, więc nie bardzo zdążyliśmy się poznać. Aż w końcu spotkaliśmy się w pracy nad „Fantazym” w Kaliszu i polubiliśmy się, a niedługo potem zrobiliśmy spektakl w Krakowie pod tytułem „Skowyt”. Gdy zobaczyłem ją w jednej scenie, powiedziałem Markowi, że absolutnie mamy naszą Balladynę. No i Anka od tamtej pory gra u nas dosyć regularnie, bo zawsze staje na wysokości zadania, dodaje coś od siebie, rozumie nasz humor i widzowie lubią ją oglądać.

Iga Kołacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.