Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: MAGAZYN PRESS

Dodano: Maj 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy "Press": Bianka Zalewska i jej dwa światy, Duklanowski od wrzutek, tata Maty i kryminały

Nowy, majowy numer "Press" już w sprzedaży. Na okładce Bianka Zalewska, dziennikarka TVN, laureatka International Women of Courage Award (fot. Krzysztof Opaliński)

"Gdy byłam w Waszyngtonie, ujawniono nagranie z ukraińskim żołnierzem, którego rozstrzelali Rosjanie. Powiedział »Sława Ukrajini«. I zginął. Czekałam przy recepcji hotelu. I nagle wpadają dziewczyny z Departamentu Stanu, roześmiane, pełne entuzjazmu i radości. Czy mogę im psuć dzień? To są właśnie dwa światy" - tłumaczy w rozmowie z "Press" Bianka Zalewska, dziennikarka TVN, laureatka International Women of Courage Award. W nowym "Press" także m.in. kreślimy sylwetkę Marcina Matczaka, zastanawiamy się, komu "Franciszkańska 3" wygra wybory, rozmawiamy z autorem Zdjęcia Roku w World Press Photo i dzwonimy do Nowej Zelandii, by pogadać o starej toyocie.

Press

Na okładce majowego numeru magazynu

W nowym numerze „Press” także sekcja specjalna "Studia produkcyjne, postprodukcyjne, dźwiękowe, animacji 2023" (pobierz tutaj) oraz relacja z AD WO/MAN 2022.

„Press” od początku maja do nabycia w salonach prasowych lub online na e-sklep.press.pl.

W nowym numerze "Press" polecamy:

  • Dwa światy - rozmowa z Bianką Zalewską z TVN. "Coś mówili o dwóch–trzech godzinach życia. Myśleli, że ich nie słyszę, rozmawiali po rosyjsku. Nie mogłam wykrztusić słowa" - mówi nam o najbardziej dramatycznym momencie jej kariery (kliknij tutaj)
  • Czy „Franciszkańska 3” wygra PiS-owi wybory, a winni będą dziennikarze? (kliknij tutaj)
  • Nie zgłaszam zdjęć na konkursy. Rozmowa z Jewhenem Małoletką, autorem Zdjęcia Roku w konkursie World Press Photo (kliknij tutaj)
  • Człowiek od wrzutek. Tomasz Duklanowski z Radia Szczecin napisał tekst, który ułatwił identyfikację ofiar pedofila. Wcześniej atakował Tomasza Grodzkiego i innych (kliknij tutaj)
  • Piorunochron Dopfnera. SMS-y i maile szefa RASP zrodziły kolejny kryzys wizerunkowy w koncernie (kliknij tutaj)
  • Dział kryminalny. Dziennikarze nadają się na pisarzy kryminałów, ale sukcesy odnoszą nieliczni (kliknij tutaj)
  • PRL wiecznie żywy. Po decyzji Orlenu i Poczty Polskiej o wycofaniu „NIE” inni wydawcy nie protestowali (kliknij tutaj)
  • Samotność długodystansowca. Graeme Hebley i jego toyota pokonali 2 miliony kilometrów, by rozwieźć gazety w Nowej Zelandii (kliknij tutaj)
  • Zły wygląd. Dziennikarze nie jeżdżą już na granicę z Białorusią. A uchodźcy w Polsce umierają (kliknij tutaj)
  • Wszystkiego za dużo. Książek, zdjęć, filmów, tekstów, płyt, sztuk. Jak sobie radzić z tym nadmiarem? (kliknij tutaj)
  • Wszystkie telewizje stawiają na bikini reality – słońce, plaża, czasem seks. W domu nam brakuje, przynajmniej sobie popatrzymy (kliknij tutaj)
  • Powrót taty Maty. W profesorze prawa rozpycha się duch publicysty, a może prowokatora (kliknij tutaj)
  • Sąd kapturowy. Nowy szef KRRiT wszedł na wojenną ścieżkę z niezależnymi mediami (kliknij tutaj)
  • Serum prawdy. Howard Stern miał dobry pomysł na biznes – zaczął od szokowania (kliknij tutaj)
  • Radio jak ocean. Rozmowa z Bartoszem Hojką, prezesem Agory SA (kliknij tutaj)
  • Gwiezdne wojny. W czerwcu przewodnik Michelin mocniej wchodzi do Polski (kliknij tutaj)
  • UOKiK tropi reklamy, które udają zwykłe teksty dziennikarskie (kliknij tutaj)
  • Warsztat - praca z trudnym autorem. Dlaczego praca z felietonistą rodzi konflikty. I jak ich unikać (kliknij tutaj)
  • Archiwa prasowe pod specjalnym nadzorem. Źle rozumiane przepisy o RODO mogą cenzurować prasę (kliknij tutaj)
  • Szacunek się należy. Władza nigdy nie radziła sobie z krytyką, wolała dekretować miłość do przywódców (kliknij tutaj)
  • Kobiety na celowniku. Hejt dotyka częściej dziennikarek. Za hejtem idą groźby i przemoc (kliknij tutaj)
  • Tekst, który sprzedaje. Brand journalism ma się coraz lepiej i pomaga odchodzącym z zawodu (kliknij tutaj)
  • Podcast pod klienta. Marketerzy dostrzegli, że reklama w podcastach jest wyjątkowo dobrze odbierana (kliknij tutaj)
  • Ranking. Co czyta, słucha, ogląda Grzegorz Wysocki z portalu Gazeta.pl

„Press” od początku maja do nabycia w salonach prasowych lub online na e-sklep.press.pl. Polecamy.

Press

W nowym numerze „Press” także sekcja specjalna

(CP, 04.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.