Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2023

Dwa światy

Z Bianką Zalewską z TVN rozmawia Marek Twaróg

Gdy ogłoszono, że jedziesz do Białego Domu odebrać z rąk pierwszej damy nagrodę International Women of Courage, musiałem dwa razy sprawdzać, czy na pewno wciąż jesteś w „Dzień Dobry TVN”. Dlaczego nie w newsach?

Czasem mnie ludzie pytają, jak to się dzieje, że moje reportaże o wojnie lądują między poradnikiem o gotowaniu kaszy a materiałem o nowej kolekcji torebek. Bywało, że musiałam walczyć o przeforsowanie moich tematów. Ale „Dzień Dobry TVN” ma coś, czego nie mają programy informacyjne – dużą popularność wśród widzów, także tych, którzy nie mają stale włączonego TVN 24. Mogę ich uświadamiać, co się dzieje za naszą granicą, i pokazać wojnę w Ukrainie. A potem wspólnie możemy pomagać.

Jak?

Różnie. Udało nam się między innymi doprowadzić do operacji rannego chłopaka, Żeni, ukraińskiego wolontariusza informatyka. Zrobiłam nawet o nim reportaż, w którym on dziękuje za tę polską pomoc. Zebraliśmy też mnóstwo pomocy humanitarnej.

A może musiałem sprawdzać, gdzie pracujesz, bo mniej niż inni lansujesz się w social mediach?

Kilka razy próbowałam zabrać się za sociale na poważnie. Pomagała mi nawet znająca się na rzeczy koleżanka. Wiem, że media społecznościowe potrafią pomóc, ale szkoda mi na nie czasu. Staram się więc wrzucać materiały czysto informacyjne i wtedy, gdy coś mnie poruszy lub zainspiruje. Promocja nie wychodzi mi za dobrze. Podobnie mam z konkursami dziennikarskimi. Nigdy niczego nie wysłałam sama na żaden.

Marek Twaróg

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.