Wydanie: PRESS 05-06/2023
AD WO/MAN 2022
BRANŻA REKLAMY WYBRAŁA NAJLEPSZYCH SPOŚRÓD SIEBIE W KATEGORIACH
AGENCJE REKLAMOWE | AGENCJE MEDIOWE
STUDIA PRODUKCYJNE | AGENCJE PUBLIC RELATIONS
YOUNG
ORAZ
AD MARKETER ROKU
WARTOŚCI I MŁODZI
MAGDALENA MORGUN I MICHAŁ KRYGIER (PUNCHLINE AGENCY), MAGDA KOLENKIEWICZ (STARCOM), MARCIN DWORUCHA (F25 PRODUCTION HOUSE), ALICJA WYSOCKA-ŚWITAŁA (CLUE PR) I MARIA SURZYCKA (SHOOTME) ZOSTALI TEGOROCZNYMI LAUREATAMI KONKURSU AD WO/MAN. JUSTYNA LACH (YES BIŻUTERIA) I RAFAŁ JAKUBOWSKI (MBANK) Z TYTUŁEM AD MARKETERÓW ROKU 2022
Tytuł AD WO/MAN powstał z myślą o tych, którzy, kierując się wartościami, osiągają sukcesy w biznesie. Którzy są wzorem etyki zawodowej i koleżeńskiego podejścia, również do konkurentów. Bo to właśnie ci, z którymi na co dzień konkurujecie, dziś uhonorowali was swoimi głosami – rozpoczęła XI galę konkursu AD WO/MAN dyrektorka wydawnicza „Press” Weronika Mirowska.
I dodała: – Marzy mi się, by usłyszeć dzisiaj od was – najważniejszych i najbardziej uznanych osób w branży – co was napędza, co sprawia, że chce wam się każdego dnia jeszcze lepiej pracować. I jak dzielicie się owocami waszych sukcesów. A także jakimi wartościami się kierujecie. Bez tych wartości wasze największe sukcesy byłyby po prostu dowodem skuteczności. Gdy jednak owe wartości dodamy – wasz dorobek staje się jednocześnie triumfem pewnej postawy moralnej.
Dariusz Andrian, reprezentant mecenasa konkursu – Grupy WPP w Polsce – mówił o tym, kim naprawdę są laureaci tego tytułu. Zaznaczał, że konkurs nagradza ludzi, którzy myślą nieszablonowo, są odważni, łamią schematy, by osiągać sukcesy.
– To są osoby, które budują nie tylko swoją karierę, ale również karierę swoich współpracowników, na szacunku do siebie nawzajem. Oraz szacunku do konkurencji – mówił i zwracał uwagę, że nominowani i laureaci wyznaczają najwyższe standardy w branży.
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter