Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

 

04/2004

Press

Spis treści:

Casus Bazana

Czy kryminalna przeszłość odbiera człowiekowi prawo do uprawiania zawodu dziennikarza? A jeżeli nie, to pod jakimi warunkami?

Brytyjskie kompakty

W tych częściach kraju, gdzie brytyjskie dzienniki wprowadziły tabloid obok klasycznego formatu, ich sprzedaż od razu znacząco wzrosła.

Kupić sprzedawcę

W dobie kryzysu dobry sprzedawca reklam jest skuteczniejszy od drapieżnej polityki rabatowej.

Strażacy TV

Produkcja dwóch, trzech programów dla ogólnopolskich stacji telewizyjnych pozwala małej firmie producenckiej przyzwoicie żyć.

Rynek podzielony

Kwestia wyboru metodologii i instytutu, który od 2005 roku będzie prowadził badania radiowe, wciąż dzieli rynek radiowy.

Z kraju ziemniaka

Zabawne przypadki dziennikarzy za granicą.

Precedens Dutroux

Sprawa pedofila–mordercy Marca Dutroux stała się testem dla mediów w Belgii, które stanęły w obliczu fundamentalnych pytań.

Program dla Europy

Polska firma A plus C przełamała nieufność do etykietki „made in Poland” i opracowuje programy telewizyjne dla zagranicznych gazet.

Fotomodele

Wolno bez zgody fotografować osoby pełniące funkcje publiczne i zgromadzenia, ale prawo nie definiuje żadnego z tych określeń.

Niestandardowe podejście

Recesja spowodowała otwarcie wydawców na niestandardowe formy reklamy.

Stabilizacja

Redakcja serwisu internetowego Chip.pl zadała niedawno swoim czytelnikom pytanie: „Dlaczego kupujesz prasę komputerową?”. Ponad 90 proc. ankietowanych odpowiedziało, że z powodu swoich zainteresowań.

Cyfrowa rewolucja

Grudzień 1989 roku. Fotoreporter agencji Associated Press Cezary Sokołowski jedzie pociągiem do Rumunii, by rejestrować upadek dyktatury Nicolae Ceausescu.

Świeczka i ogarek

Agencje reklamowe mnożą zabezpieczenia, by móc nadal obsługiwać konkurencyjnych klientów.

Kreacja na wynos

Zaistnienie polskiej kreacji reklamowej za granicą przysparza naszym agencjom klientów.

Bez wytrycha

Rozmowa z Iwo Zaniewskim i Kotem Przyborą, założycielami agencji PZL.

Press

Program policyjny

Jak dyrektor TVP 1 wyobraża sobie magazyn kryminalny.

Dokument ukarany

Jeśli reporterzy zrezygnują z pokazywania rzeczywistości, wkrótce się okaże, że elity żyją w innym świecie.

Ryzykanci

Za pomocą innowacyjnych reklam zamieszczanych w Internecie koncern BMW dociera do młodych, nowoczesnych grup klientów.

Bagaż reklamy

Czy wracający trend wyodrębniania struktur PR z agencji reklamowych obniża jakość usług public relations?

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.