Wydanie: PRESS 04/2004

Ryzykanci

Za pomocą innowacyjnych reklam zamieszczanych w Internecie koncern BMW dociera do młodych, nowoczesnych grup klientów.

W czerwcu br. prezes niemieckiego koncernu samochodowego BMW Helmut Panke odbierze przyznawaną na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions nagrodę dla Reklamodawcy Roku („Advertiser of The Year”). To dowód uznania dla innowacyjności komunikacji marketingowej koncernu.

Katarzyna Domagała

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.