Wydanie: PRESS 04/2004

Niestandardowe podejście

Recesja spowodowała otwarcie wydawców na niestandardowe formy reklamy.

Prawie połowę powierzchni zafoliowanej okładki kwietniowego numeru „Twojego Stylu” zasłania reklama jednego z kremów marki Nivea. Jest to broszura informacyjna zawierająca próbkę kremu. Nieczęsto się zdarza, że na okładce pisma pojawia się tak duża reklama, zasłaniająca jej część. – To trudne dla wydawców. Jeżeli ulotka znajdzie się z przodu, to zasłoni okładkę, tył również jest wykluczony, bo na czwartej stronie okładki też znajduje się reklama – mówi Adam Łapiński, prezes zarządu domu mediowego Star Media.

Anna Nalewajk

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.