Wydanie: PRESS 04/2004

Brytyjskie kompakty

W tych częściach kraju, gdzie brytyjskie dzienniki wprowadziły tabloid obok klasycznego formatu, ich sprzedaż od razu znacząco wzrosła.

Możliwość zmiany formatu opiniotwórczych dzienników z dużego, klasycznego (tzw. broadsheet) na format tabloidu zapowiadano w Wielkiej Brytanii już w latach 80. Nie wiadomo było tylko, kto pierwszy się odważy. Dziś Simon Kelner, redaktor naczelny „The Independent”, może z dumą powiedzieć: – To my zmieniliśmy rynek prasowy.

Anna Wielopolska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.