Wydanie: PRESS 04/2004

Rynek podzielony

Kwestia wyboru metodologii i instytutu, który od 2005 roku będzie prowadził badania radiowe, wciąż dzieli rynek radiowy.

Do końca 2004 roku Komitet Badań Radiowych, organizacja finansująca w Polsce te badania, ma podpisać nowy kontrakt na ich realizację od 2005 roku. To jedna z najważniejszych decyzji dotyczących rynku radiowego – z badań korzystają domy mediowe, agencje reklamowe, a także indywidualni klienci, kierując swoje budżety reklamowe do stacji radiowych. Im większa słuchalność, tym większa szansa na lokalne i ogólnopolskie budżety reklamowe. Całemu rynkowi radiowemu powinno zależeć, by wspólnie wybrać metodologię, a następnie instytut, który będzie prowadził badania od 2005 roku. Rynek radiowy jest jednak podzielony.

Mateusz Sosnowski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.