Wydanie: PRESS 04/2004
Rynek podzielony
Kwestia wyboru metodologii i instytutu, który od 2005 roku będzie prowadził badania radiowe, wciąż dzieli rynek radiowy.
Do końca 2004 roku Komitet Badań Radiowych, organizacja finansująca w Polsce te badania, ma podpisać nowy kontrakt na ich realizację od 2005 roku. To jedna z najważniejszych decyzji dotyczących rynku radiowego – z badań korzystają domy mediowe, agencje reklamowe, a także indywidualni klienci, kierując swoje budżety reklamowe do stacji radiowych. Im większa słuchalność, tym większa szansa na lokalne i ogólnopolskie budżety reklamowe. Całemu rynkowi radiowemu powinno zależeć, by wspólnie wybrać metodologię, a następnie instytut, który będzie prowadził badania od 2005 roku. Rynek radiowy jest jednak podzielony.
Mateusz Sosnowski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter